در چهارمین نشست "طرح کلی اندیشه انقلاب اسلامی" مطرح شد:
دبیر جبهه یاران انقلاب اسلامی گیلان گفت: در دنیای امروزی شیوه جنگ دشمنان علیه جمهوری ‌اسلامی تغییر کرده اما تبعیت از ولایت سبب شکست نقشه‌های دشمن شده و اولویت‌های حرکت در مسیر انقلاب را مشخص می کند.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۴۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
ولایت شاخص حرکت در مسیر انقلاب است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، چهارمین نشست "طرح کلی اندیشه انقلاب اسلامی ایران" با حضور نظرعلی علیزاده، کارشناس مسائل سیاسی و دبیر جبهه یاران انقلاب اسلامی استان گیلان برگزارشد.

علیزاده در این نشست که به همت کانون تفکر زبرالحدید استان گیلان برگزار شد با تاکید بر لزوم تلاش برای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری انقلاب را موجودی زنده، پویا و در حال حرکت می‌دانند.

دبیر جبهه یاران انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه تفکر افرادی مانند "صادق زیباکلام" با منظومه فکری امام خمینی (ره) بسیار فاصله دارد گفت: این افراد یا تفکر امام راحل را نمی‌فهمند و یا تعمداً از آن فاصله می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب جریان‌های سیاسی زیادی تلاش کردند تا مانع از حرکت انقلاب اسلامی شوند تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که انقلاب اسلامی باقدرت و اقتدار بیشتری نسبت به گذشته، به مسیر خود ادامه می‌دهد.

علیزاده با اعلام اینکه دشمن در تلاش است تا میان نسل اول و دوم انقلاب فاصله ایجاد کند خاطرنشان کرد: بنا به فرمود: ه مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی پدیده‌ای "نو شونده" است.
 
ولایت شاخص حرکت در مسیر انقلاب است

این کارشناس مسائل سیاسی با اعلام اینکه امروز جمهوری اسلامی در شرایطی قرار دارد که فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است افزود: در طول انقلاب شاهد بودیم که افرادی امروز از صف انقلابیون جدا شده و یا از عملکرد خود پشیمان هستند.

وی آمریکا را دشمن اصلی جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: در دنیای امروزی شیوه جنگ دشمنان علیه جمهوری اسلامی و همچنین ابزارآلات آن‌ها برای نبرد تغییر پیدا کرده است.

دبیر جبهه یاران انقلاب اسلامی استان گیلان با اعلام اینکه برخی عملکرد‌های منفی در طول تاریخ انقلاب سبب کاهش امید در جامعه شده است ابراز داشت: همه ما باید بدانیم که طبق فرمود: ه مقام معظم رهبری قطعاً آینده‌ای روشن در انتظار ملت ایران و جمهوری اسلامی است.

علیزاده با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب انرژی و انگیزه مضاعفی را به فعالان انقلاب اسلامی تزریق کرد خاطرنشان کرد: امروز برخی به تئوری "زمین دادن و زمان گرفتن" معتقد هستند، در صورتی که این اقدام جزء ضرر چیزی در پی ندارد.
 
ولایت شاخص حرکت در مسیر انقلاب است

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای تلاش برای تولید علم و همچنین تبدیل علم به محصول اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که جوانان ما با یک تفکر روشن در عرصه‌های گوناگون مشغول به فعالیت هستند تا آینده کشور را بسازند.

این کارشناس مسائل سیاسی ضمن تقدیر از فعالیت‌های کانون تفکر زبرالحدید در راستای پیشرفت و تحقق منویات مقام معظم رهبری گفت: چنین مجموعه‌هایی می‌توانند زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی باشند.

دبیر جبهه یاران انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره با دستور مقام معظم رهبری در راستای تلاش جوانان برای تحقق دولت حزب‌اللهی و انقلاب افزود: تحقق این امر زمینه را برای توسعه و پیشرفت اهداف جمهوری اسلامی ایجاد می‌کند.

علیزاده ضمن تشریح اهداف بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: جبران عملکرد‌های نادرست و تقویت نقاط قوت انقلاب اسلامی، هدف بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی ولایت را شاخص حرکت در مسیر انقلاب دانست و عنوان داشت: تبعیت از ولایت سبب می‌شود تا اولویت‌های حرکت در مسیر انقلاب را به درستی تشخیص دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات