خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان خبر داد
فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان از توزیع 16سبد کالا به ارزش32 میلیون ریال بین نیازمندان در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۴۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

توزیع 16سبد کالا بین نیازمندان در همدانمهری اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برنامه‌های محرومیت‌زدایی پایگاه حضرت آمنه (س) همدان اظهار داشت: این پایگاه در راستای محرومیت‌زدایی و حمایت از خانواده‌های نیازمند همه ساله برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی افزود: برنامه‌های محرومیت‌زدایی به کاهش فقر و محرومیت، تحکیم پیوند مردم با نظام، ایجاد امید و نشاط در جامعه و بهبود وضعیت معیشت مردم کمک می‌کند.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان ابراز داشت: تشکیل صندوق قرض الحسنه و اعطای وام، پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی، توزیع سبد کالا، پرداخت هزینه درمان و اجاره منزل، اهداء لوازم التحریر، اجرای طرح پیوند آسمانی و تهیه جهیزیه برای نوعروسان خانواده‌های نیازمند و حمایت از زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست از مهم‌ترین برنامه‌های پایگاه آمنه(س) در راستای محرومیت‌زدایی است.

وی از توزیع 16سبد کالا بین نیازمندان طی چند روز گذشته خبر داد و بیان کرد: این سبدها در بین نیازمندان منطقه شهرک فرهنگیان همدان توزیع شد.

اسدی ارزش ریالی سبدها را 32 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: هر سبد به ارزش 200 هزار تومان شامل برنج، ماکارانی، گوشت، مرغ، حبوبات ، نان و... است.

وی با بیان اینکه توزیع سبد کالا در بین نیازمندان همچنان ادامه خواهد داشت، یادآور شد: امیدواریم این برنامه‌ها در راستای محرومیت‌زدایی در جامعه اثربخش باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات