حجت الاسلام جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن شناسی، ولایت پذیری وداشتن بصیرت از وظایف ما درقبال خون شهداست.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۴۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام احمد جلیلیان در مراسم غباروبی مزار شهدای تایله سنندج اظهار داشت: این روز‌ها فضای کوچه و خیابان‌های استان با نام و یاد و خاطره شهدای استان معطر شده است.

به گفته وی، شهدای ما در دوران دفاع مقدس جوانانی بودند که به استقبال خطر رفتند و خطر را در آغوش گرفتند تا بعد از ۴۰ سال از پیروزی ما امروز در امنیت و آرامش به سر ببریم.

جلیلیان افزود: شهدا جان، مال و فرزند و عیال خود را در راه خدا فدا کردند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و از آن پاسداری نمودند و به ما این انقلاب را تقدیم کردند؛ لذا وظیفه ما پاسداری از انقلاب اسلامی است، که امانت شهدا می‌باشد.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان شهادت رابهترین مردن عنوان کرد و یادآورشد: یکی از الطاف خداوند بزرگ به شهدا آن است که عذاب قبرو قیامت از آنان برداشته شده و خداوند هیچ گناهی را به رخ آنان نمی‌کشد.

وی ادامه داد: مدیر و وزیر و نماینده ما باید همانند شهدا در مقابل یاوه‌گو‌های دشمن ایستادگی کند و مرعوب لبخند دشمن نشود و این انتظار شهدا از ماست چرا که آن‌ها از جان و مال گذشتند تا روحیه ایثارگری و فداکاری در ما بماند.


جلیلیان گفت: رمز ایستادگی و عزت امروز ایران همین شهدا هستند که در مقابل بمب‌افکن‌های دشمن ایستادگی کردند و خانواده‌های شهدا یکی از مولفه‌های قدرت بازدارندگی انقلاب هستند.

وی شهدارا مشعل وچراغ فروزان راه انسانیت دانستنه وتصریح کرد: شهدا به عنوان مشعلداران بصیرت و دانائی به ما آموخته اند که بصیرت اکسیری گران بهاست که راه راست و روشن را ازمیان گردو غبار‌ها به انسان می‌نمایاند.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات