خبرهای داغ:
سپاه و بسیج در شهرستان شاهین شهر و میمه در زمینه های فرهنگی،اجتماعی و سازندگی آمادگی همکاری و تعامل با فرمانداری شهرستان دارند
کد خبر: ۹۱۴۷۴۲۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، صبح امروز سرهنگ مسعود جهانگیری و هیات همراه با حضور در دفتر فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن تبریک انتصاب آقای تاجمیری به فرمانداری شهرستان گفت:با توجه به ظرفیت بالای بسیج و سپاه در سطح شهرستان ما این آمادگی را داریم در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و محرومیت زدای یار و یاور فرمانداری باشیم.
وی ادامه داد:وقتی وحدت و انسجام بین دستگاه‌های اجرای و نیروی مقاومت بسیج بوجود آید و کار مخلصانه انجام شود آن وقت موفقیت و سربلندی کسب می‌شود.
در ادامه آقای تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن خیر مقدم به فرمانده سپاه گفت:سپاه همیشه خط مقدم در مواجهه به دشمن بود ه. است و اگر در حال حاضر بزرگترین دستاور کشور که همان امنیت است بوجود آمده مرهون تلاش و کوشش شبانه روزی شما و همکاران گرامی شماست.
وی خاطر نشان کرد:باید از ظرفیت بسیج و سپاه در پیشبرد اهداف شهرستان استفاده بهینه شود و ما در مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های دولتی در زمینه اشتغال و سازندگی کمک و همکاری سپاه و بسیج را می‌طلبیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها