خبرهای داغ:
مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بهار:
مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بهار گفت: هرجا که انقلابی عمل کردیم موفقیت حاصل شد و دشمن را مأیوس و ناامید کردیم.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۱۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

هرجا انقلابی عمل کردیم موفقیت حاصل شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ علی مختاری در جمع هادیان سیاسی اظهار داشت: هرجا که انقلابی عمل کردیم موفقیت حاصل شد و دشمن را مأیوس و ناامید کردیم.

وی با بیان اینکه هیچ کجای دنیا انقلاب مثل انقلاب اسلامی شکل نگرفت، افزود: امام(ره) همه انقلاب‌ها را مطالعه کرده بود و انقلاب اسلامی برخاسته از خدا بود و امروز تمام تحولات در کشورهای منطقه و به ویژه کشورهای مسلمان برخاسته و متاثر از انقلاب اسلامی و افکار و اندیشه‌های امام راحل است.

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بهار گفت: آمریکا بزرگ‌ترین دشمن انقلاب اسلامی است و دشمنی او تمامی ندارد و جنایات و خیانت‌های استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا، در طول ۲۰۰ سال گذشته موضوع جدیدی در اذهان ملت‌ها نیست.

وی ابراز داشت: کشتن هزاران کودک بی‌گناه و بی‌دفاع و مظلوم فلسطین، یمن، عراق و سوریه گوشه‌ای از جنایات آنها است و امروز گستاخانه و بی‌شرمانه دم از مذاکره می‌زنند.

مختاری افزود: امروز همه ملت ایران قهرمان هستند و همین امر باعث خنثی شدن تمام  توطئه‌های دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس مردم با هوشیاری و بصیرت مقاومت توانستند پیروزی را به دست آورند، ادامه داد: هرجا که انقلابی عمل کنیم پیروز می‌شویم مانند سلول‌های بنیادین، فناوری‌های جدید هسته‌ای و موشکی و غیره؛ و هر جا که غیر انقلابی عمل شد خرابی حاصل شد و متاسفانه دشمنان گستاخ شدند.

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بهار گفت: امروز ما تمام چالش‌های فراروی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته و به آینده امیدواریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات