خبرهای داغ:
روایتگر دفاع مقدس با تاکید بر لزوم الگوگیری از استقامت شهید شفیعی گفت: شهید شفیعی سختی و شکنجه زیادی را متحمل شد، ولی حاضر نشد کوچک‌ترین توهینی را به امام خمینی (ره) بکند.
کد خبر: ۹۱۴۷۳۸۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حاج حسین کاجی در یادواره شهیدان ابراهیم هادی، محمد رضا شفیعی و ابراهیم عشریه با عنوان پویش مردمی دوستان آسمانی من که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: بعد از کشف اجساد شهدا، بدن شهید شفیعی سالم بود و هیچ تغییری در ماهیت ظاهری آن صورت نگرفته بود.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید شفیعی افزود: سالم بودن بدن شهید شفیعی بعد از سال ها، نمونه بارزی از عنایت خداوند به بنده‌ای است که در هیچ زمان از یاد پروردگار غافل نشد.

روایتگر دفاع مقدس شهید شفیعی همواره ذکر و توسل به پروردگار و اهل بیت (ع) داشت، تصریح کرد:این شهید گرانقدر لحظه‌ای از آرمان‌های خود نسب به امام و انقلاب کوتاه نیامد.

کاجی با تاکید بر لزوم الگوگیری از استقامت شهید شفیعی عنوان کرد: شهید شفیعی سختی و شکنجه زیادی را متحمل شد، ولی حاضر نشد کوچک‌ترین توهینی را به امام خمینی (ره) بکند.

وی با تاکید بر اینکه برکت و سبک زندگی شهید شفیعی دائم الذکر بودن ایشان بود، گفت: این شهید عزیز وقتی دعا یا زیارت می‌خواند اشک چشمش را به بدن می‌مالید.

حاج جواد تاجیک راوی دفاع مقدس نیز در این مراسم الگوگیری از شهدا را نیاز امروز جامعه برشمرد و افزود: خلوص نیت، پاکی باطن و عشق به اهل بیت (ع) از خصوصیات مهم شهدا است.

وی با بیان اینکه باید با الگوپذیری از شهدا راه واقعی خود را پیدا کنیم و به تعالی برسیم، تصریح کرد: شهدا از خود و دنیای خود گذشتند تا به خدا برسند و همین شد که توفیق شهادت در راه خدا نصیبشان شد.

راوی دفاع مقدس با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهیدان هادی و عشریه خاطرنشان کرد: این دو شهید عزیز عاشق حضرت زهرا (س) بودند و راه زهرایی را انتخاب کردند که در راه دفاع از امامت و ولایت به شهادت رسیدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها