سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد گفت: از ویژگی های طرح شهید بهنام محمدی برای رسیدن به اهداف تربیت محوری، مسجد محوری، خانواده فعال و کارآمدسازی هدفمند در خدمت نیازهای واقعی جامعه اسلامی و آرمانی است.
کد خبر: ۹۱۴۷۳۷۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

مهمترین رکن طرح شهید بهنام محمدی اتصال مدرسه، مسجد و خانواده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، طرح شهید بهنام محمدی در راستای اعتلای دانش آموزی (ارتباط خانه، مدرسه و مسجد) با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از اولیاء و دانش آموزان و بسيجيان پايگاه شهيد فلاح حوزه ثارالله پارس آباد در مسجد فرهنگیان این شهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن نوری در این مراسم اظهار داشت: اهداف و اهمیت استفاده از ظرفیت دانش آموزی در بلندمدت و ضرورت سرمایه گذاری در این قشر از جمله اهداف طرح شهید بهنام محمدی است.

وی با بیان اینکه از مهمترین ارکان طرح شهید بهنام محمدی اتصال مدرسه، مسجد و خانواده است که باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: از ویژگی های این طرح برای رسیدن به اهداف تربیت محوری، مسجد محوری، خانواده فعال و کارآمدسازی هدفمند در خدمت نیازهای واقعی جامعه اسلامی و آرمانی است.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد به حضور فعال نوجوانان و جوانان در مساجد تاکید کرده و با بیان اینکه دشمن با استفاده از شبکه های ماهواره ای ارزش ها و فروپاشی خانواده های ایرانی را هدف گرفته است، خاطرنشان کرد: همواره باید مراقب تهدیدات دشمن در حوزه های مختلف بوده و برای تربیت نوجوانان در مقابل این همه خطرات و تهاجمات دشمنان لازم است همه بسیج شویم، چرا که آینده کشور به‌دست این نوجوانان رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، طرح بهنام محمدی، طرح اتصال مسجد، منزل و مدرسه است که در مدارس کشور از جمله شهرستان پارس آباد با هدف تربیت نوجوان با همکاری سپاه و آموزش و پرورش اجرا می شود.

در پایان اين مراسم به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) ضمن مدیحه سرایی و برگزاری مسابقه بین دانش آموزان از بین دانش آموزانی که نامشان مزین به نام مهدی بود با اهدای هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظرات