سید ساجد یعقوبی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل مطرح کرد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: میزبانی لیگ جهانی والیبال فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت‌های استان اردبیل بوده و باید ازاین ظرفیت استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۴۷۳۶۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مسعود امامی یگانه در جلسه بررسی زیرساخت‌ها و هماهنگی برای میزبانی لیگ جهانی والیبال اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط اعم از خدماتی، شهرداری، راهداری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان باید نسبت به تسریع در روند تامین تمهیدات لازم برای برگزاری این دوره از مسابقات اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به اهمیت برگزاری این دوره از مسابقات در استان اردبیل لازم است دستگاه‌های خدماتی و شهرداری‌های سرعین و اردبیل نسبت به مهیا کردن مسیر‌های عبور و مرور میهمانان اقدامات خود را تسریع بخشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در استان موجب ایجاد نشاط و کاهش ناهنجاری‌ها بوده و لازم است با برگزاری مناسب زمینه میزبانی در دوره‌های بعدی را نیز در استان اردبیل فراهم کنیم.

در این جلسه تمامی دستگاه‌های خدماتی، انتظامی، امدادی، شهرداری‌ها و فرمانداری‌های اردبیل و سرعین اقدامات انجام گرفته را بیان و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ادامه روند تامین زیرساخت‌ها و هماهنگی‌ها انجام شد.

ارسال نظرات