خبرهای داغ:
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم گفت: شهید ابراهیم هادی غیر از تقویت قوای ظاهری خود، شجاعانه بر نفس خود غلبه کرد و در میدان جهاد اکبر و اصغر توانست پیروز واقعی میدان باشد.
کد خبر: ۹۱۴۷۳۵۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمدباقر ولدان در یادواره شهیدان ابراهیم هادی، محمدرضا شفیعی و ابراهیم عشریه با عنوان پویش مردمی دوستان آسمانی من که در مصلای قدس برگزار شد، اظهار داشت: با الهام گرفتن از پرتو نور شهدای شجاعت، اسارت و مقاومت و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب گام دوم انقلاب اسلامی را با موفقیت برمی‌داریم.

وی با تأکید بر اینکه شهدا امامزادگان عشق هستند، تصریح کرد: باید خود را در مسیر شهدا و محافل شهیدان بیمه کنیم و با الگو گرفتن از شهدا از دین، انقلاب و کشور حفاظت کنیم.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهیدان هادی، عشریه و شفیعی بیان کرد: شهید "ابراهیم هادی" هادی شجاعت، شهید "محمدرضا شفیعی" هادی اسارت و شهید "ابراهیم عشریه" هادی مقاومت هستند.

ولدان عنوان کرد: شهید ابراهیم هادی غیر از تقویت قوای ظاهری خود، شجاعانه بر نفس خود غلبه کرد و در میدان جهاد اکبر و اصغر توانست پیروز واقعی میدان باشد.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت حرکت در مسیر شهدا بیان کرد: باید خود را در مسیر شهدا بیمه کنیم و با الگو گرفتن از شهدا دین، انقلاب و کشور را محافظت کنیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم با بیان این‌که "با توسل به شهدا و الگو گرفتن از راه این هادیان عزیز محکم و استوار راه خدا و اهل‌بیت (ع) را ادامه دهیم"، گفت: امروز دشمنان به‌دنبال تغییر در هویت اعتقادی و ایمانی ما هستند و نباید از اهداف و آرمان انقلاب اسلامی کوتاه بیاییم.

ولدان خاطرنشان کرد: این شهیدان عزیز هادی شجاعت، اسارت و مقاومت هستند، در محفلی قرار داریم که نه‌فقط یادواره شهیدان هادی بلکه یادواره هادیان شهید است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها