خبرهای داغ:
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر با تقدیم 9 شهید خلبان در سطح کشور بی‌نظیر است، گفت: یادواره شهدای ارتش شهرستان ملایر با محوریت شهدای خلبان در هفته دفاع مقدس در ملایر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۹۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸

یادواره شهدای ارتش ملایر با محوریت شهدای خلبان برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سعید کتابی در جلسه کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان ملایر اظهار داشت: بعد از شروع جنگ تحمیلی یکی از تأثیرگذارترین نیروهایی که مبارزه با دشمنان بعثی را در دستور کار داشتند، نیروهای ارتش به‌ویژه خلبانان عزیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی ادامه داد: خلبانان علاوه بر تقوا و شجاعت از ماهرترین خلبانان جهان بودند که تعداد زیادی از این عزیزان در هشت سال جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر عنوان کرد: ۲۱۰ شهید خلبان کشوری وجود دارد که از این تعداد ۹ شهید خلبان مربوط به شهرستان ملایر بوده که در سطح کشور بی‌نظیر است و شهرستانی با این تعداد شهید خلبان نداریم.
وی بیان داشت: ۲۸۵ شهید ارتشی در شهرستان ملایر وجود دارد و ما وظیفه‌ داریم یاد و خاطره این عزیزان را زنده نگه‌داریم.

کتابی تأکید کرد: وظیفه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی است که در گرامیداشت یاد و خاطره شهدا پای‌کار باشند و حضور فعال و مشارکت بالایی داشته باشند.

وی افزود: یادواره شهدای ارتش شهرستان ملایر با محوریت شهدای خلبان در هفته دفاع مقدس در ملایر برگزار خواهد شد که با دعوت از مهمانان کشوری و استانی یادواره‌‌ای درخور و شأن این عزیزان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات