فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: بصیرت‌افزایی یکی از راه‌های پیشرفت به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۹۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین‌دژ، مرتضی کاظمی عصر امروز در نشست مجمع سرمربیان با استاد شبکه تربیتی صالحین که در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بصیرت‌افزایی در همه زمینه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، چرا که تنها در این صورت می‌توان به رشد و پیشرفت همه‌جانبه کشورمان کمک کرد.

وی ضمن اشاره به لزوم توجه بیش از پیش به کمیت و کیفیت برگزاری حلقات صالحین بر ضرورت دعوت و بکارگیری نسل نوجوان و جوان در این حلقات تاکید کرد و بصیرت افزایی در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را یکی از راه‌های پیشرفت علمی و اعتقادی این قشر از جامعه عنوان کرد.

این مسوول گفت: پرداختن به موضوع گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری بسیار بر روی آن تاکید داشتند، بسیار مهم و اثر گذار است و در گام دوم انقلاب بایست تلاش ها مضاعف تر شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ با بیان اینکه در دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید زمانی را برای تبیین این مقوله اختصاص داد، خاطرنشان کرد: همه ظرفیت‌های موجود باید برای تحقق منویات رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب به کار گرفته شود.

وی بر لزوم توجه به منویات رهبری در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و بیان داشت: ایشان در قالب بیانیه همه نقاط ضعف و قوت را به صورت موجز و مختصر بیان کرده‌اند، که باید مطالعه و بررسی کرده و در نهایت برای رفع نگرانی‌های ایشان گام برداشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات