خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی:

جوانان انقلابی نمی گذارند یا شهدا به فراموشی سپرده شود

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی در این آیین با قدردانی از بسیج هنرمندان و جهادگران عرصه فرهنگ و هنر گفت: واقعاً دست مریزاد و آفرین باید گفت به این جوانان انقلابی که با حداقل‌ها، کارهای فرهنگی ارزشمندی را انجام می‌دهند و نمی‌گذارند با وجود مشکلات اعتباری و ریالی فرهنگ ایثار و شهادت به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۸۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مرتضی صفری از آمادگی صدا و سیما برای همکاری با بسیج هنرمندان خبر داد و افزود: با توجه به به‌روز بودن سوژه شهدای مدافع حرم، حاضریم برای تولید کتاب صوتی همه شهدای مدافع حرم با بسیج هنرمندان مشارکت داشته باشیم. در نخستین فرصت و گام در کنداکتور رادیو یک زمان ۱۰ دقیقه‌ای را به‌طور ثابت برای پخش کتاب‌های صوتی اختصاص می‌دهیم تا بو و عطر ایثار و شهادت بیش از پیش از آنتن صدا و سیما پخش شود.

وی از مشارکت و میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به‌دلیل برگزاری آیین رونمایی کتاب مرغ سحر تشکر و قدردانی کرد و گفت: قطعاً انجام کارهای فرهنگی خوب و اثرگذار و برگزاری همایش‌ها در این زمینه برازنده دانشگاه‌هاست.

کتاب صوتی مرغ سحر روایت زندگی شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به همت بسیج هنرمندان تدوین و منتشر و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در سالن شهریار این دانشگاه رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها