یک کارشناس علوم سیاسی با بیان اینکه جنگ اقتصادی،اقتصاد مقاومتی می خواهد گفت: ایستادگی بر روی آرمان ها و ارزش ها را از امام راحل آموخته ایم و به آن ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۷۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

محمد خدادادی استاد برجسته بسیجی و کارشناس ارشد علوم سیاسی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به بیانات مهم امام خامنه ای پیرامون "فرهنگ مقاومت" گفت: امروز ایستادگی و مقاومت امام خمینی(ره) برای رسیدن به یک نقطه مطلوب بازدارندگی باید مورد توجه ما باشد.

وی با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی امروز یک دستور الهی است افزود: تفکر مقاومت در بخش های مختلف سیاسی،اجتماعی،سیاسی و اقتصادی باید امروز محتوای اصلی باشد

استاد برجسته بسیجی وجود فرهنگ مقاومت در تمام مقاطع تاریخ اسلام را برجسته دانست و گفت: امروز دشمنان تمام توان و هدف خود را برای نا امیدی ملت به کار گرفته اند و تنها راه کاری که می تواند تمام توطئه ها و خرابکاری های دشمن را در نطفه خفه کند طنین انداز شدن تفکر مقاومت در تار و پود مدیریت کشور است.

خدادادی با اشاره به اینکه در تاریخ اسلام تفکر مقاومت همیشه در برابر کفار پیروز بوده بیان داشت: اینکه مذاکرات و یا به رسمیت شناختن استکبار جهانی و توطئه های آنها را به عنوان راه کار مشکلات قلداد کنیم قطعا هم به امام خمینی(ره) و هم به ملت و مصلحت کشور خیانت کرده ایم.

وی با بیان اینکه امام با تفکر انقلاب اسلامی فرهنگ مقاومت را در کشور نهادیه کردند گفت: دشمن با عملیات روانی در طی این یک سال می خواهد مذاکره و به توافق رسیدن با نظام استکباری دنیا را به عنوان مشگل گشای اصلی برای مردم نشان دهد ولی ملت ایران بارها چه در حماسه ای که در راهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب و چه در همین راهپیمایی روز قدس نشان دادند باعث شد دشمن به عملیات روانی های خود نا امید شود.

کارشناس برجسته علوم سیاسی در این خصوص تصریح کرد: ملت ایران ملتی بیدار است و همیشه جلوتر از دشمنان نقشه های آنها را هوشیارانه خنثی می کند

وی با اشاره به تاریخچه مذاکرات برای سازش عنوان کرد: دوگانه جنگ-مذاکرات توسط دولت اصلاحات با نفوذی هایی که در بدنه دولت بودند القا شد که بعد از مدتی مردم به این نقطه رسیدند که این دوگانگی پوچ است ولی متأسفانه از سال 92 این دوگانه ای دوباره در حال تکرار شدن است و هرچند وقت یک باری برخی از بزک کنندگان چهره استکبار جنگ را مطرح می کنند و مردم را می ترسانند.

استاد برجسته بسیجی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی به هیچ عنوان حامی جنگ نیست تصریح کرد: جمهوری اسلامی از هیچ جنگی حمایت نمی کند ولی قطعا در حالت آماده باش است و به تعبیرامام خامنه ای نظامیان کشور حواسشان جمع است.

وی با اشاره به اینکه آنچیزی که مهم است جنگ اقتصادی است افزود: مدیریت تصمیم گیری این جنگ در وزارت خزانه داری آمریکا است که اینها نشان می دهد ما باید تمرکز داخلی برای خنثی کردن توطئه ها  بر روی اقتصاد داشته باشیم.

کارشناس برجسته علوم سیاسی با بیان اینکه ملت ایران با تقویت اقتصاد درونی خود می تواند جنگ اقتصادی استکبار را به نفع خود تمام کند گفت: همانگونه که در دفاع مقدس توانست سرنوشت جنگ را تغییر دهد امروز با تقویت بنیه اقتصادی کشور به بازدارندگی اقتصادی برسد.

خدادادی در پایان خاطر نشان کرد: بازدارندگی اقتصادی امروز هدف مقاومت و ایستادگی بر روی آرمان ها است و این را ما از امام راحل(ره) آموخته ایم و این مقاومت قطعا دلایل منطقی و قرآنی دارد و به هیچ عنوان بدون پشتوانه علمی نیست.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات