مدیرکل سازمان صداوسیمای مرکز گیلان با اشاره به اینکه باید از تولید برنامه‌های تکراری جلوگیری شود گفت: فضای مجازی را باید جدی گرفت، زیرا فرصتی برای فعالیت‌های رسانه‌ای است.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۶۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، محمدباقر باقرزاده ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه گیلان سرزمین هشت هزار شهدا دوران ارزشمند دفاع مقدس و ۲۳ شهید مدافع حرم است، اظهار کرد: استان گیلان همچنین سرزمین عارفان و علما بزرگ اهل شیعه از جمله حضرت آیت‌الله محمدتقی بهجت فومنی است.

وی با اشاره به اینکه گیلان استانی صاحب فرهنگ است، اظهار کرد: گیلان در طول تاریخ خدمات شایانی به دین اسلام ارائه کرده و پناهگاه آل علی (ع) بوده و همچنین سرزمین روحانی مبارز میرزا کوچک خان جنگلی است.

مدیرکل سازمان صداوسیمای مرکز گیلان با اشاره به اینکه دسترسی مستقیم به مردم و حضور بی‌واسطه بین مردم وظیفه صداوسیما است، گفت: درک دقیق و واقعی مطالبات مردم به علت نزدیکی به آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه رسانه ملی نقش همیشگی در توسعه گفتمان اسلامی دارد، بیان کرد: صداوسیما مرکز گیلان سرباز فرهنگ ایثار و شهادت بوده و وامدار رشادت‌های شهدا است.

باقرزاده با تأکید بر اینکه صداوسیما مرکز گیلان در کنار مردم است بیان کرد: وحدت مردم گیلان در غرب استان، مثال‌زدنی است و در حد معرفی به جهان اسلام است.

باقرزاده با بیان اینکه باید برای گفتمان انقلاب اسلامی و آموزه دینی تلاش کرد، افزود: حفظ مخاطبان فعلی و جذب مخاطبان جدید جزو برنامه‌های ما است.

وی با اشاره به اینکه باید از تولید برنامه‌های تکراری جلوگیری شود بیان کرد: فضای مجازی را باید جدی گرفت، زیرا فرصتی برای فعالیت‌های رسانه‌ای است.

مدیرکل سازمان صداوسیمای مرکز گیلان با بیان اینکه صداوسیما زبان گویای مردم و نظام اسلامی است گفت: صداوسیما مرکز گیلان باید صدای مردم را بیشتر منتشر کند تا مسؤولان برای حل مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات