خبرهای داغ:
رحمانی گفت: طرح نماد در سال جاری در 151 مدرسه در البرز و 6 مدرسه در قزوین اجرا شده و 584 کارگاه برای دانش آموزان برگزار شده است.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۴۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، خیراله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه شورای پشگیری وقوع جرم که به ریاست حجت الاسلام نوراله قدرتی رییس کل دادگستری قزوین برگزار شد بیان کرد: یکی از مهمترین مراکز اصلی جهت تربیت، آموزش و پرورش است که می تواند در پیشگیری از وقو جرم بسیار موثر باشد.

وی گفت: برای کاهش ناهنجاری های اجتماعی نیاز است تا فضاهای آموزشی را گسترش دهیم در حال حاضر در قسمت های مرفه نشین استان، به شدت کمبود فضای آموزشی احساس می شود که این امر موجب ایجاد مشکلات عدیده و تولید ناهنجاری اجتماعی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: ساحت دینی، اخلاقی، زیستی، سیاسی و اجتماعی برای ما مهم است و این امر باید دغدغه ای باشد برای دستگاههای مسوول که پیش از وقوع هر جرمی از آن پیشگیری شود.

رحمانی عنوان کرد: در بحث طرح نماد، در مدرسه اولین کسی که می تواند تغییرات دانش آموز را شناسایی کند، معلم است که بیشترین ساعات مفید روز دانش آموزان با معلم سر می شود. اما معلم به تنهایی نمی تواند مشکلات را مرتفع نماید و در این مسیر باید شرایط مناسب از جمله همکاری دستگاهی و میان دستگاهی وجود داشته باشد.

وی افزود: نقش معلم می تواند زنگ خطر را در مدارس به صدا در آورد و اگر در استان به دنبال کاهش آسیبهای اجتماعی هستیم باید همه ظرفیتهای استان با آموزش و پرورش تعامل داشته باشند.

رحمانی گفت: طرح نماد در سال جاری در 151 مدرسه در البرز و 6 مدرسه در قزوین اجرا شده و 584 کارگاه برای دانش آموزان برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها