خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به برگزاری تولد ملکه انگلیس در تهران گفت: عکس شهید دلواری را به‌عنوان کادوی تولد به ملکه انگلیس می‌دهیم.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۲۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

به گزارش بسیج  دانشجویی خبرگزاری بسیج از فارس، حسین رحیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به برگزاری قریب‌الوقوع جشن تولد ملکه انگلیس در سفارتخانه این کشور در تهران اظهار کرد: سفارتخانه انگلیس از شرکت‌های ایرانی خواسته است که هزینه جشن تولد را پرداخت کنند و به عبارتی شاهد تولد ملکه انگلیس از جیب ملت ایران در ۲۳ خرداد هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه انگلیس تحریم‌های بسیاری علیه ایران اعمال کرده، پرداخت هزینه جشن تولد مقام انگلیسی توسط شرکت‌های ایرانی کار نابجا و غلطی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه دیپلماسی سازش‌محور به‌قدری ضعیف بوده که استعمار پیر خبیث به خود جرئت داده که هزینه جشن تولد ملکه انگلیس توسط شرکت‌های ایرانی پرداخت شود، خاطرنشان کرد: مسئولان دولتی باید در مورد این جشن موضع گرفته و به طور شفاف به مردم پاسخگو باشند.

رحیمی تصریح کرد: استقلال کشور با خون به ثمر نشسته ولی امروز عده‌ای با ترفند جوشاندن قورباغه، استقلال و هویت انقلاب را به غارت می‌برند و این فاجعه، کاپیتولاسیون دوم است که عوامل پنهان آن باید شناسایی شوند. دانشگاهیان تسخیر لانه جاسوسی انگلیس را در دستور کار قرار نخواهند داد، چه‌بسا از طریق مراجع قانونی و انقلابی قلم کردن پای منافقین داخلی تکلیف ما باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد که به ملکه خبیث انگلیس کادوی تولد بدهیم، تمثال مبارک شهید رئیسعلی دلواری با پای برهنه خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها