معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: تولیدات صدا و سیما باید مبتنی بر مسائل دینی و هنجار‌های جامعه باشد.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۲۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
هنجارهای  جامعه در تولید آثار تلویزیونی رعایت شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، علی دارابی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با اشاره به اینکه مهندس ظهیری، انسانی مومن و مدیر پاک دست بودند اظهار کرد: ایشان به علت بازنشستگی این پست را ترک می‌کنند و جانشین ایشان، آقای باقرزاده مدیری جوان، توانمند و انقلابی است و سلسله مراتب را تا به امروز طی کرده است.


معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه گیلان سرزمین دارالمومنین است، افزود: استان گیلان دارای مشاهیر و مفاخر بزرگی است که همین نشان می‌دهد که باید تلاش بسیاری برای این استان شود.

دارابی با اشاره به ساخت سریال ۳۰۰ قسمتی مادر که بزرگترین سریال در تاریخ کشور ساخته می‌شود تصریح کرد: تاکنون ۶۰ قسمت این سریال نوسته شده است و آماده ساخته شدن است.

وی با اشاره به اینکه گیلان مینیاتوری از نعمت‌های خداوندی است، گفت: استان گیلان با ظرفیت‌هایی که دارد باید بهترین استان از لحاظ اقتصادی و اشتغال در کشور باشد و برای اینکه این امر محقق شود نیاز به تلاش دارد.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: مردم گیلان شایسته بهترین خدمات است و از استاندار گیلان می‌خواهم که کمک کنند تا سریال مادر در گیلان ساخته شود که سریالی بسیار شیرین و شاد است.

دارابی با تاکید بر اینکه رسانه نقش موثری در جامعه دارد گفت: رسانه زبان مردم است و باید متعلق به همه مردم باشد زبان مردم همان مطالبات مردم از هر قشر و با هر گرایشی است.

وی افزود: آزادی و حق رأی آزاد از ثمرات انقلاب اسلامی است و ما باید فاصله خود را با آرمان‌های امام و شهدا کم کنیم و رسانه وظیفه دارد مطالبات مردم را بیان کند.

وی با بیان اینکه رسانه باید حامی دولت و مسئولان نیز باشد، افزود: از اینکه رسانه ملی را دولتی خطاب کنند نباید ناراحت نباشند، زیرا دولت‌ها ارای مردم را کسب می‌کنند.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران همچنین ادامه داد: ایران امروز تبدیل به کارگاه بزرگ سازندگی شده است و باید این تلاش‌ها را به مردم منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی که تولید می‌شود باید در همه موارد درجه یک باشد، اظهار داشت: گیلان خوشبختانه در عرصه‌های مختلف مقام دارد.

دارابی با بیان اینکه صداوسیما زبان مردم است، گفت: صداوسیما باید برای رفع مشکلات مردم مطالبه گری کند، زیرا این آرامش و امنیت را مدیون خون شهدا هستیم و ما باید پاسدار خون شهدا باشیم.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه رسانه باید مطالبه گر باشد بیان کرد: رسانه باید حامی و همراه مسئولان باشند و از اتهام دولتی بودن، نباید ترسی داشته باشد، زیرا مسئولان خادمین ملت هستند.

دارابی با اشاره به اینکه باید صداوسیما مرکز گیلان را تقویت کنیم، گفت: از استاندار گیلان می‌خواهیم که با کشور‌های همسایه گیلان تبادل رسانه‌ای داشته باشیم.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جامعه ما باید جامعه علوی باشد که در آن فقیر نباشد، اظهار کرد: امروز سبک زندکی در جامعه تغییر کرده است و باید سبک ایرانی اسلامی را در جامعه ترویج دهیم.

وی با اشاره به اینکه گیلان در کنار زیبایی‌ها نیاز به سرمایه‌گذاری دارد، افزود: گیلان فرصت خوبی برای پیشرفت دارد و اولین سریال ۳۰۰ قسمتی صداوسیما کشور نیز قرار است در گیلان ساخته شود.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه گیلان مینیاتوری از ایران بزرگ است، گفت: گیلان با توجه به دارا بودن جنگل، کوه، دریا و طبیعت مثال‌زدنی نباید مشکل بیکاری و اقتصادی داشته باشد.

دارابی با بیان اینکه مدیرکل جدید صداوسیما مرکز گیلان، مدیری جوان، انقلابی و اهل تحول و نوآوری است، تصریح کرد: مهندس باقرزاده مراحل مسئولیت‌ها را پله به پله طی کرده‌اند و بنده ایشان را بیش از ۲۰ سال است که می‌شناسم و امید داریم در دوران مدیریت خود منشأ خدمات بیشتری باشند.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه مردم گیلان شایسته بهترین خدمات هستند، بیان کرد: گیلان نیاز به کار جدی دارد و باید مسؤولان مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه گیلان در کشور، کار‌های فاخری داشته است، بیان کرد: صداوسیما گیلان باید کار‌های مشارکتی که با کشور‌های همسایه داشته باشد و فرهنگ و اهداف انقلاب اسلامی را به کشور‌های همسایه گیلان منتقل کند.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه تولیدات رسانه‌ها باید با توجه به علایق مردم باشد بیان کرد: تولیدات باید مبتنی بر مسائل دینی و هنجار‌های جامعه باشد، زیرا جامعه ما یک جامعه متدینی است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات