۲۰۰ پروژه از تعداد پروژه‌های محرومیت‌زدایی امسال در مریوان اجرایی می‌شود

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: از تعداد ۲۰۰۰ پروژه‌ای که امسال در کردستان اجرایی می‌شود ۲۰۰ پروژه‌ی محرومیت زدایی مربوط به شهرستان مریوان است.
کد خبر: ۹۱۴۷۱۷۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در اجلاسیه شهدای شهرستان مریوان که در مجموعه‌ی ورزشی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: کردستان مفتخر به برگزاری دو کنگره است، کنگره پیشمرگان مسلمان کرد استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان با محوریت شهدای پیشمرگ مسلمان کرد برگزار شد و اکنون نیز در شرف اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان هستیم که این کنگره از سال ۹۴ کلید خورد و طی این چهار سال برنامه‌های مختلفی با این محوریت برگزار گردید.

وی افزود: کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان از چند سال پیش در دستور کار قرار گرفت که تا امروز اجلاسیه‌های شهرستانی و اقشار مختلف در این راستا برگزار شده است که آخرین اجلاسیه شهرستانی مربوط به امروز در شهرستان مریوان است.

سردار رجبی اذعان داشت: اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان سی‌ام ماه جاری در سالن ۶ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج با حضور شخصیت‌های کشوری، استانی، خانواده‌های معظم شاهد و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر اضافه کرد: از تمامی استان‌های کشور در اجلاسیه نهایی کنگره شرکت می‌کنند.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: ما با مسئولان استان در یک نشستی به توافق رسیدیم به ۱۲۰۰ پروژه‌ای که برای ما ابلاغ شده بسنده نکنیم و قول تعهد بیش از ۲ هزار پروژه را به مردم داده ایم و زمینه تحقق ان را فراهم نموده ایم که سهم شهرستان مریوان از این تعداد ۲۰۰ پروژه است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار