امام‌جمعه تربت‌جام در جمع مردم روستای سنی نشین باغک سفلی این شهرستان:

شیعه و اهل سنت انقلابی پرتحرک، در مقابل فتنه‌ها مقاوم هستند/اهل سنت انقلابی تحول‌گرا به دنبال پیشرفت است

امام‌جمعه تربت‌جام در جمع مردم روستای سنی نشین باغک سفلی به ویژگی‌های سنی و شیعه انقلابی اشاره و بیان داشت:اهل سنت انقلابی که با شعار و عمل نام دین علیه استکبار جهانی می‌جنگد باید موردحمایت قرار گیرند.
کد خبر: ۹۱۴۷۱۴۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام جواد طاهری با اشاره به ویژگی‌های سنی و شیعه انقلابی گفت: شیعه و اهل سنت انقلابی پرتحرک در مقابل فتنه‌های استکبار و مزدورانش مقاوم هستند و برای دفاع از اسلام و مردم، جان خود را تقدیم می‌کند.

وی افزود: گروهای افراطی که نَه شیعه و نَه سُنی‌اند با ایجاد اختلاف به دنبال پیاده کردن اهداف شوم دشمنان قسم‌خورده این نظام مقدس هستند و باید بدانیم که این گروه‌ها شیعه انگلیسی و سُنی آمریکایی‌اند.

وی بابیان این‌که بر اساس آیات الهی و روایات دین حرکت‌های مردمی را باید تقویت کرد تصریح کرد: اهل سنت انقلابی تحول‌گرا که با شعار و عمل تقریبی به دنبال پیشرفت کشور حرکت و با نام دین علیه استکبار جهانی می‌جنگد باید موردحمایت قرار گیرند.

وی با اشاره به احیا قنوات روستای باغک به همت خیرین و معتمدین پیروان ولایت خاطرنشان کرد: مردم برای احیای قنوات نیازمند کمک خیران هستند و مدیرانی که به روستاها نمی‌آیند چگونه ادعا می‌کند که خادم مردم‌اند و فقط موقع انتخابات حرف‌های قشنگ می‌زنند بلکه مردم در طول سال نیاز به کمک و همراهی دارند.

گفتنی است: در پایان مولوی طاهری امام جماعت روستای باغک سفلی با ایراد سخنانی از تلاش امام‌جمعه و فرماندار تربت‌جام در ارتباط با احیای قنوات روستا و همچنین کمک‌ها و محبت‌های خیران معتمدین پیروان ولایت تشکر و قدردانی کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها