خبرهای داغ:
بقیع نماد ارادت مسلمین بود و در فرقه‌ای که محبت گناه است این بهشت باید تخریب می‌شد، ما مدافعان و مریدان وحدت در جهان اسلامیم، برای ما حساب فرقه وهابیت از برادران اهل سنت جداست.
کد خبر: ۹۱۴۷۱۴۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، وهابیت، بنایش بر کینه است. کینه پیغمبر را دارند اینان و پیغمبری می خواهند که راه برود و باران وحی بر او نبارد. وحی، سخن خداست با بندگانش. و محمد که سلام خدا بر او و خاندان پاکش باد، فرستاده خداست و رحمت عالمیان.

انگلیس، وهابیت را ساخت تا بتواند به نام تعالیم دین، در روز روشن سر طفلی مسلمان را گوش تا گوش ببرد و گردن عالمان دین را در کوی و برزن بزند. وهابی از حدیث نبوی می‌ترسد که فرمود علماء امتی افضل من انبیاء بنی اسرائیل. و فرق وهابی و بنی اسرائیل در این است که آنان پیغمبران خدا را می‌کشتند و در قرآن خدا داغ یقتلون النبیین بغیر حق بر پیشانی شان نهاده شد، و اینان چون دستشان به پیغمبر و ائمه اش نرسید، عزم تخریب حرمشان را کردند.

جنت البقیع نماد ارادت مسلمین بود به ثقلین و در فرقه‌ای که محبت گناه است این بهشت باید تخریب می‌شد. ما مدافعان و مریدان وحدت در جهان اسلامیم و قدس عزیز آرمان ماست که راهش از کربلا گذشته است. برای ما حساب فرقه وهابیت از برادران اهل سنت جداست.

وهابیت، از علی بن ابیطالب که وصی و برادر پیامبر بود می‌ترسد. علی که «لایرقی الی الطیر» را در حق خود بیان فرمود و جان عالم به فدایش، در نسبتش با پیامبر، خود را عبد من عبید محمد صلی الله علیه و اله و سلم معرفی فرمود، و محمد همان است که خدا در بیان معراجش «فکان قاب قوسین او ادنی» فرمود. یعنی مماس با حقیقت. و چنین پیغمبری برای دروغگویان، ترسیدنی است.

و مگر فریسیان از عیسی روح الله که آییینه‌ای بر زمین کشید و هر که را همانگونه که بود نمایاند، نترسیدند! وهابی، کینه محمد دارد و چون با بودن علی نمی‌تواند ابن عبدالوهابی از مدینه النبی بیرون بکشد و با عقال سرخ بر سر بنشاندش جای پیغمبر رحمت، با جنت البقیع در می‌افتد.

این جماعت خشن قصد تخریب حرم نبوی را داشتند که اجماع علمای جهان اسلام از شیعه و سنی مانع شد. وهابیت، دین نیست بلکه فرقه‌‍ای است که قصد تخریب اسلام را دارد.

مهدی نعلبندی

ارسال نظرات
پر بیننده ها