بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل:

شبیخون فرهنگی نتیجه سیاست ولنگارانه برخی دولتمردان است

در پیام آمده است: متاسفانه در اثر بی دغدغگی و عدم تعهد واقعی مسئولین گردشگری، فرهنگی ، نهاد های مختلف فرهنگی و سیاست های ولنگارانه ی دولت شاهد فعالیت های فرقه های ظاله، اقدامات ضد دینی، بی اخلاقی و ترویج فحشا و بسیاری از این گونه اقدامات در پوشش تورهای گردشگری در استان مازنداران بوده و هستیم.
کد خبر: ۹۱۴۷۰۸۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل درخصوص تورهای مختلط انحرافی و هنجارشکنی اخیر در سدلفور بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل می باشد: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ»
کسانى که دوست دارند که فحشا در میان آنان که ایمان آورده ‏اند، شیوع پیدا کند، براى آنان در دنیا و آخرت عذابى پر درد خواهد بود و خدا مى‏ داند و شما نمى‏ دانید.

نمیخواهیم بگوییم همه‌ی آسیب‌های فرهنگی کار بیگانگان است؛ نه، خود ما هم مقصّریم؛ مسئولان مختلف، مسئولان فرهنگی، مسئولان غیر فرهنگی، کم‌کاری‌ها، غلط‌کاری‌ها، اینها تأثیر داشته؛ ما همه را به گردن دشمن نمی‌اندازیم؛ امّا حضور دشمن را هم در زمینه‌ی مسائل فرهنگی نمیتوانیم فراموش کنیم. امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

متاسفانه در اثر بی دغدغگی و عدم تعهد واقعی مسئولین گردشگری، فرهنگی ، نهاد های مختلف فرهنگی و سیاست های ولنگارانه ی دولت شاهد فعالیت های فرقه های ظاله، اقدامات ضد دینی، بی اخلاقی و ترویج فحشا و بسیاری از این گونه اقدامات در پوشش تورهای گردشگری در استان مازنداران بوده و هستیم که می توان به اتفاقات چند روز اخیر: انهدام باندی با عقاید شیطان پرستی در ارتفاعات هراز شهرستان هزارسنگر آمل و همچنین غرب گرایی و بی اخلاقی در محدوده سد لفور سواد کوه و وضعیت بد سواحل استان اشاره کرد.

گفتنی است که انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بستری برای تربیت سربازان امام زمان(عجل الله فرجه الشریف) است و مردم متدین و انقلابی اجازه جولان به سربازان شیطان نمیدهند آن هم در دیار علویان که تعداد زیادی شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده‌ است.

 درنهایت از اقدامات نهاد های اطلاعاتی،پاسخ به موقع سپاه ، دستورات دادستانی و همه نهاد های که در جمع‌آوری این عده قلیل که سعی در سیاه نمایی داشتند، کمال تقدیر و تشکر داریم.

امید است سهل انگاری نهادهای دیگر همچون امر به معروف ، سازمان گردشگری و دیگر نهاد های فرهنگی در مورد سرازیر شدن فرهنگ‌هایی که به همراه گردشگران غیر بومی به استان مازندران علی الخصوص شهرستان هزار سنگر آمل خاتمه یافته و شاهد اقداماتی در جهت مقابله با شبیه خون فرهنگی باشیم.

 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه تخصصی فناوریهای نوین آمل 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها