خبرهای داغ:
حضرت آیت الله سبحانی با تاکید بر اینکه باید اتاق فکری برای تدبیر سیلاب در هلال احمر کشور تشکیل شود،گفت:مسئولان نباید با بازگشت آرامش به استان‌های درگیر سیلاب، بحران‌های اخیر را فراموش کنند.
کد خبر: ۹۱۴۷۰۷۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، حضرت  آیت الله جعفر سبحانی شامگاه سه شنبه در دیدار رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار داشتند: نجات یک فرد برابر با نجات کل مردم است که این موضوع نشان دهنده اهمیت فعالیت جمعیت هلال احمر و دستگاه‌های امدادی است.

معظم له با اشاره به اهمیت بارش رحمت الهی افزودند: برای استفاده از مزیت‌های باران باید دوراندیشی و تدبیر جدی وجود داشته باشد، بارش‌های اخیر به خاطر سلسله غفلت‌های ایجاد شده با معضل همراه شد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه نزول رحمت الهی همواره با رحمت و برکت همراه بوده است،تصریح کردند:آثار منفی باران به دلیل مشکلاتی بوده که از جانب ما برخاسته است.

رئیس مؤسسه امام صادق(ع) با تاکید بر اینکه باید اتاق فکری برای تدبیر سیلاب در هلال احمر کشور تشکیل شود، ادامه دادند: مسئولان نباید با بازگشت آرامش به استان‌های درگیر سیلاب، بحران‌های اخیر را فراموش کنند.

حضرت آیت الله سبحانی خاطرنشان کردند: خداوند در قرآن کریم می فرماید که اگر مردم و جامعه پاکدامن باشند نعمت‌های الهی به صورت باران از آسمان فرود می‌آید.

ارسال نظرات