فرمانده سپاه شهرستان مریوان گفت: در راستای کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان، اجلاسیه شهرستان مریوان با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۷۰۳۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

سرهنگ شکیبا سلیمی فرمانده سپاه شهرستان مریوان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  اظهار کرد: در راستای کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان اجلاسیه شهدای مریوان امروز با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برکت خون شهیدان عامل ترس دشمن از نظام اسلامی است، گفت: دشمن سعی می‌کند که یاد و فرهنگ شهادت را از ما بیرون کند. شهدا به کنگره، مراسم و تجلیل ما نیاز ندارند این ما هستیم که به فرهنگ و راه و رسم آن‌ها نیاز داریم و باید همه ما تلاش کنیم در راه و مسیر آن‌ها حرکت کنیم.

فرمانده سپاه مریوان، اظهار کرد: مریوان به شهرستان هزار شهید شناخته شده است و همه ما باید در این اجلاسیه در شان و جایگاه شهدای منطقه فعالیت کنیم.

وی افزود: قطعا با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب همه اقشار جامعه و خصوصا نسل جوان ما نیازمند دانستن تاریخ دفاع مقدس خود هستند و برگزاری این اجلاسیه می‌تواند این مهم را تحقق بخشد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات