تسهیلگر صندوق قرض الحسنه سپاه کلیبر در جمع بسجیان پایگاه خمینیه ابن ناحیه، گفت: طرح اجرای صندوق های قرض الحسنه بسیج، با هدف حل مشکلات روستا و محله، توسط بسیج محله تشکیل و توسط خود اهالی اداره می شود.
کد خبر: ۹۱۴۷۰۳۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، پرویز اکبری در جلسه توجیهی اعضای صندوق پس انداز پایگاه امام صادق(ع) خمینیه افزود: راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه یک راهکار  مناسب برای حل مشکلات روستائیان به لحاظ اقتصاد و بیکاری و در قالب بزرگتر آن حل مشکلات اقتصادی جامعه است.

وی با اشاره به نقش اصلی خود اهالی روستای خمینیه در اجرای این طرح  خاطرنشان کرد: در اصل نقش آفرینان اصلی این طرح مردم و بسیجیان روستای خمینیه هستند و سپاه و بسیج بعنوان بازوی قوی و محرک در این این زمینه فعالیت می کنند و در واقع این صندوق بصورت هیئت امنایی توسط چند نفر از اهالی روستا اداره می شود و  اعضای صندوق که متشکل از اهالی روستا هستند، در مورد امورات مربوط به صندوق، تصمیم گیری خواهند نمود.

اکبری جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر فرزانه انقلاب و توجه به تأکیدات مکرر ایشان مبنی بر اقتصاد مقاومتی را از دیگر اهداف راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج در مساجد و پایگاه های بسیج شهر و روستاها عنوان کرد.

ارسال نظرات