خبرهای داغ:
صارمی گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد سانحه برای شهروندان، خصوصا کودکان و نوجوانان، امکانات و تجهیزات تفریحی غیر استاندارد، در سطح استان جمع آوری می شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۹۵۳
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵

 

سیروس صارمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و نزدیک شدن به فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان، استفاده از امکانات موجود در اماکن تفریحی بیشتر احساس می شود.

وی گفت: لذا کارشناسان و بازرسان استاندارد استان با بازدیدهای دوره ای از این تجهیزات، نسبت به پلاک گذاری و نصب مشخصات کیفی دستگاهها اقدام و هشدارهای لازم را به پیمانکاران خواهند داد.

مدیرکل استاندارد استان قزوین اظهار کرد: در برخی موارد بدلیل عدم رعایت موارد استاندارد توسط بهره برداران و به منظور جلوگیری از ایجاد سانحه برای شهروندان، خصوصا کودکان و نوجوانان، امکانات و تجهیزات تفریحی غیر استاندارد، در سطح استان جمع آوری می شود.

صارمی با اشاره به مصوبات کارگروه های تخصصی استاندارد در استان ابراز کرد: خوشبختانه مصوباتی که در این جلسات به تصویب رسید بسیار مناسب بود و کلیه شهرداری ها و دهیاری های سطح استان را ملزم به رعایت موارد ایمنی در زمان نصب و بهره برداری از این تجهیزات نموده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به پوشش صد در صدی استاندارد در محصولات تولیدشده واحدهای صنعتی استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی کالاهای تولیدی استان که مشمول استانداردهای اجباری هستند وضعیت قابل قبولی دارند و همکاری و تعامل مدیران بخش خصوصی با کارشناسان و بازرسان استاندارد نه تنها موجب ارتقا کیفیت شده بلکه در عمل به افزایش رضایت مشتریان در بازارهای هدف نیز منجر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها