خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین دژ گفت: ایران اسلامی از نظر نظامی به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۱۴۶۹۲۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵

 حجت‌الاسلام حسین فصیح نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شاهین دژ اظهار کرد: ایران اسلامی به یک قدرت نظامی بزرگ در منطقه تبدیل شده است و همه کشورهای دوست و دشمن بر این موضوع اذعان دارند.

وی افزود: دشمنان ایران وقتی تمام راه‌ها و تهدیدات نظامی را بر روی خود بسته دیدند و به این مهم پی بردند که ایران از لحاظ نظامی به یک قدرت بزرگ تبدیل شده، پس ناگزیر متوسل به جنگ اقتصادی شدند و این جنگ تبعات فراوانی را برای خود آنان نیز در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امروز به برکت رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب در برابر این جنگ اقتصادی آمریکا نیز پیروز از میدان خارج خواهیم شد، هرچند فشارهای اقتصادی مشکلاتی را در درون کشور ایجاد کرد، اما هزینه ایستادگی در برابر خصم صدها برابر بهتر از هزینه سازش و تسلیم است، چون خدعه و نیرنگ های آمریکا در طول تاریخ ثابت شده و مطمئنا دشمن به دنبال تسلیم ایران است.

امام جمعه شاهین دژ افزود: به حول قوه الهی و با حرکت های جهادی مسئولین و مردم کمر خصم خم شده و به زودی آخرین مکر و حیله شان نیز به خودشان بازمی‌گردد و در آینده ای نه چندان دور شاهد به زانو درآمدن آنها خواهیم بود چراکه رهبر عزیزمان فرمودند قدرت آمریکا رو به افول است.

این مسوول با بیان اینکه در این زمینه بیانیه گام دوم انقلاب راهگشا خواهد بود، اظهار کرد: رهبری با عنایت به شرایط کنونی جامعه به خوبی نواقص، کاستی‌ها و مشکلات همچنین ظرفیت‌ها و دستاوردها را ترسیم کردند.

وی بر لزوم استفاده از این بیانیه برای برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: با توجه به نکات مورد نظر ایشان می‌توان آینده بهتری را در زمینه‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی برای کشورمان رقم زد.

انتهای پیام

ارسال نظرات