سید مرتضی علوی
به همت پایگاه شهید بهشتی سامان ؛
کلاس های اوقات فراغت با عنوان «آسمانی ها» در مسجد جامع شهر سامان برگزاری می شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۹۱۷
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛مسئول پایگاه شهید بهشتی حوزه مقاومت امام جواد (علیه السلام )سپاه شهر سامان از آمادگی لازم برای برگزاری کلاس های اوقات فراغت با عنوان «آسمانی ها» در مسجد جامع شهر سامان خبر داد و گفت: بیش از 2۰ رشته مختلف برای اوقات فراغت امسال برنامه ریزی شده است.

 صفاری سامانی، امروز در جلسه ای با اعضای کانون فرهنگی هنری نور که به منظور برنامه ریزی کلاس های اوقات فراغت و هماهنگی های لازم با اساتید مجرب در هر رشته، در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: کانون فرهنگی هنری نور آمادگی لازم جهت برگزاری کلاس های اوقات فراغت با عنوان «آسمانی ها» در شهر سامان را دارد.

 وی در ادامه افزود: استفاده از اساتید مجرب در هر رشته ،بالا بردن کیفیت کلاس ها و جذب جوانان و نوجوانان علاقه مند را در پی دارد.

 صفاری گفت: همه کلاس های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور جوانان و نوجوانان  به صورت رایگان برگزار می شود .

 

مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی   سامان به رشته ها و کلاس های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری نور شهر سامان اشاره کرد و گفت: روخوانی و روانخوانی، مداحی، داستان های قرآنی و احکام از جمله رشته های در نظر گرفته شده برای جوانان و نوجوانان است همچنین کلاس های علمی، هنری و ورزشی را از دیگر برنامه ها در نظر گرفته شده در کانون فرهنگی هنری نور سامان  می باشد.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات