خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سامانه بازاریابی و بازاررسانی راه‌اندازی می‌شود، تا از این طریق به تولیدکننده‌ها کمک شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۹۰۶
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

 رسول جلیلی در نشست خبری به‌مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، اظهار کرد: در شرایطی که استکبار جهانی قصد دارد اقتصاد کشور را هدف قرار داده و تضعیف کند، بخش کشاورزی همچون ستاره‌ای درخشیده و رو به توسعه بوده و صادرات همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه درحال‌حاضر از هر جهت در صنعت کشاورزی آماده هستیم تا امنیت غذایی استان و کشور را تأمین کنیم و با توجه به بارش‌های زراعی بسیار خوب، انتظار می‌رود تولیدات سال جاری به مراتب از سال‌های گذشته بیشتر باشد.

جلیلی با اشاره به مشکلات بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی در استان خاطرنشان کرد: با کمک اتاق بازرگانی استان، درنظر داریم سامانه‌ای تحت عنوان توسعه بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی ایجاد کنیم تا ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان محصولات کشاورری را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی از جمله برنامه‌های هفته جهاد کشاورزی در استان به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای جهاد کشاورزی استان، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه کارکنان جهاد کشاورزی، سخنرانی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان و بازدید و افتتاح نمایشگاه بین‌المللی بخش کشاورزی استان نیز از دیگر برنامه‌های هفته جهاد کشاورزی در استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی یادآور شد: ۳۶۵ پروژه قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر ۲۰۵ میلیارد تومان درنظر گرفته شده بود که خوشبختانه با سفر رئیس جمهور به استان در اردیبهشت ماه سال جاری، افتتاح گردید که بهره‌برداری و رفع مشکلات پروژه‌ها طی این هفته صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در حوزه آب و خاک ۱۵۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفت که عمده‌ترین آن در مهاباد با حدود ۸۳۰ هکتار آبیاری تحت فشار بود و در حوزه سد سیلوه در پیرانشهر نیز مجموعاً ۶۳۸۰ هکتار آبیاری تحت فشار در سطح استان افتتاح شد که طی هفته جهاد کشاورزی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات