جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه دشمن تلاش دارد از راه‌های مختلف دین را از بین ببرد اضافه کرد:باید شرایط به گونه ای باشد که افراد مذهبی احساس امنیت کنند.
کد خبر: ۹۱۴۶۹۰۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در نخستین نشست اعضای کارگروه استانی عفاف و حجاب با اشاره به ناهنجاری سد لفور که باعث ایجاد نگرانی در اقشار مختلف مردم شده است، اظهار کرد: این اتفاقات نشان دهنده کوتاهی خودمان است و باید به گونه ای عمل کنیم که نباید تداوم پیدا کند.

وی در این باره ادامه داد: امروز در جنگ تمام عیار فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هستیم که در عرصه فرهنگ   برخی رفتارها زیبنده جامعه اسلامی نیست و موجب گله دلسوزان انقلاب و نظام شد که باید عمیق تر پای کار بیاییم.

سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی با تصریح براینکه امکانات و اعتبارات داریم و باید کار خودمان را درست انجام داده و در این امر کوتاهی نکنیم ، تاکید کرد: برخی آسیب‌ها، بدحجابی و بی حجابی دارای پیامدها و نتیجه  مانند خیانت، چشم چرانی، طلاق و قتل می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران  با بیان اینکه دشمن تلاش دارد از راه‌های مختلف دین را از بین ببرد اضافه کرد:باید شرایط به گونه ای باشد که افراد مذهبی احساس امنیت کنند و  دستگاه‌های فرهنگی در جامعه همگرایی و هم افزایی داشته باشند.

رضایی مسئله عفاف و حجاب  را موضوعی  مهم دانست و گفت: وظیفه داریم فرهنگ را اولویت اصلی و جدی کار خود قرار دهیم و بدرستی  توقعات نظام و مردم را برآورده کنیم. مشکل ما در شرایط تحریم پول و اعتبارات نیست بلکه نبود ایده نو و تازه در جامعه است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها