لازم است جوانان با فکر و اندیشه خلاقانه و سرشار از امید و نشاط به آن وارد شوند و ضمن تجزیه و تحلیل ابعاد مختلف این نقشه را از ضعف‌ها و سستی‌های گذشته درس عبرت گرفته و با رفع مشکلات پیش رو به استقبال صعود به قله‌های رفیع علمی اقتصادی سیاسی فرهنگی نظامی و منطقه‌ای بروند
کد خبر: ۹۱۴۶۷۹۶
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

ورود فکری جوانان به مقوله گام دوم انقلاب

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، از آنجا که ۴۰ سال گذشته یعنی از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۷ جمهوری اسلامی ایران و ملت همیشه در صحنه با فراز و نشیب‌های فراوانی مواجه بودند که بزرگترین آنها از از جنگ نظامی گرفته تا تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی برای لطمه زدن به استقلال ایران اسلامی بوده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از پشت سر گذاشتن این چهار دهه پرفراز و نشیب و در مقابل یاوه گویی های آمریکاییان که می گفتند انقلاب اسلامی ایران به چهل سالگی نخواهد رسید و جشن کریسمس را در تهران برگزار خواهیم کرد با صدور بیانیه مهمی شکست این یاوه گویی های آمریکاییان را اعلام کرده و ضمن به رخ کشاندن پیشرفت‌ها و دستاورد های مهم چهل سال گذشته در صحنه‌های مختلف از جمله علمی فرهنگی نظامی سیاسی اجتماعی و نرم افزاری و ... مسیر مشخص را برای گام دوم و ۴۰ سال آینده کشور ترسیم نموده اند.

لازم است جوانان با فکر و اندیشه خلاقانه و سرشار از امید و نشاط به آن وارد شوند و ضمن تجزیه و تحلیل ابعاد مختلف این نقشه را از ضعف‌ها و سستی های گذشته درس عبرت گرفته و با رفع مشکلات پیش رو به استقبال صعود به قله‌های رفیع علمی اقتصادی سیاسی فرهنگی نظامی و منطقه‌ای بروند و این بیانیه را به عنوان یک نسخه درمان مسکن برای کم و کاستی های گذشته قرار دهند.

مباحثی که لازم است جوانان به آن با فکر خلاقانه وارد شوند عبارت است از مباحث فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و مبارزه با ناهنجاری های وارداتی و حفظ ارزش‌های ملی و دینی و قدرشناسی از بزرگان به‌خاطر رساندن این امانات گهربار به دست قشر جوان و ترویج و تبلیغ کودکان و نوجوانان به مسیر صحیح و قابل قبول می باشد.

مباحث اقتصادی که اداره کشور در مسیر پرتلاطم مبارزه با استکبار جهانی و تلاطمات ویرانگر فشارها و حجمه های آن ها و نحوه مدیریت کشور در شرایط تحریم و تهدید و با بهره جستن از ظرفیت های  داخلی و استعدادهای ملی می‌باشد و مباحث علمی دستیابی به پیشرفت های علمی با وجود سختی ها و دشواری های فراوان و باور به مغز ایرانی و استعداد ملی و امیدوار بودن به توانمندی جوانان و نخبگان داخلی و قطع امید از رفعت استکباری می باشد پیشرفت‌های نظامی و دفاعی لزوم شناخت دشمن و احساس اینکه همیشه با دشمن در حال جنگ هستیم نترسیدن از تهدیدات آنها و دل نبستن به وعده هایشان با حرکت به مسیری که احتیاج کشور را برآورده می‌کند و اختیار و امنیت را برای کشور به بار می‌آورد نفوذ منطقه‌ای و حرکت سیاسی حمایت همیشگی و همه جانبه از حرکت های مردمی مقاومت طلبانه و حرکت هایی که به مبارزه با استکبار جهانی می‌انجامد کمک به ملت‌های منطقه و ملتهای مظلوم در مبارزه با تروریست غربی و صهیونیستی و استکبار جهانی و دادرسی به ملت‌های در مشکل مانده ملت‌های مستقل و آزادی خواه و ... لازم است.

جوانان این مرز و بوم با فکر و ایده های جدیدی که تا به حال مطرح نشده است انتظارات رهبری را با بیانیه گام دوم براورده کرده و به پیشرفت کشور در همه حال کمک نمایند.

سجاد مهدوی
کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی

ارسال نظرات