خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از کمک مساجد شهرستان شاهرود به ساخت ۴۰ واحد مسکونی در شهرستان سیل زده پلدختر در راستای طرح جهاد همبستگی ملی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۶۷۸۲
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
کمک مساجد شهرستان شاهرود به ساخت ۴۰ واحد مسکونی در پلدخترسرهنگ پاسدار جواد عبیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی ملی برای ساخت واحد‌های مسکونی در مناطق سیل زده کشور اظهار کرد: در این طرح ساخت ۲۵۰ واحد مسکونی به استان سمنان محول شده که از این تعداد ۴۰ واحد مسکونی سهم شهرستان شاهرود است.
وی افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی ۳۵۰ میلیون ریال هزینه پیش بینی شده است که به هکم مسساجد شهرستان شاهرود جمع آوری و هزینه خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه هماهنگی ابتدایی این برنامه با فرماندهان بسیج مساجد و محلات و معاونت‌های متولی سپاه شهرستان انجام شده است گفت: در این طرح نیازمند کمک هموطنان و مردم ولایتمدار شهرستان شاهرود هستیم تا مثل همیشه در این راستا نیز پیشقدم باشند و به یاری هموطنان عزیز بشتابند.
وی با بیان اینکه در راستای کمک به سیل زدگان مردم شهرستان شاهرود بالغ بر ۸ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی انجام دادند افزود: امیدواریم در کمک به ساخت منازل مسکونی نیز مردم شهرستان همت مضاعفی را انجام داده و کمک‌های نقدی خود را به این طرح مبذول دارند تا به دشمنان و معاندان داخلی و خارجی بار دیگر همبستگی خود در کمک به همنوعان خود را نشان داده و آن‌ها را مانند همیشه منکوب نمایند.
لازم به ذکر است در راستای طرح جهاد همبستگی ملی که توسط سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابلاغ شده، قرار است 20 هزار واحدمسکونی توسط بسیج در مناطق سیل زده کشور احداث شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها