مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان خبر داد؛

تولید، تامین و پخش بیش از 35 هزار دقیقه برنامه در ماه مبارک رمضان

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان گفت:صداوسیمای مرکز زنجان امسال در ماه مبارک رمضان برای فراهم کردن فضای شاد و توام با نشاط معنوی در سطح استان و بهره گیری از فرصت طلایی این ماه مبارک برای تبلیغ معارف دینی، تقویت روحیه همدلی و کمک به همنوعان و انتقال معارف ناب اسلامی در مجموع بیش از 35000 دقیقه برنامه فراخور این ایام تولید ، تأمین و پخش کرد .
کد خبر: ۹۱۴۶۷۴۹
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛محسن لطیفی اظهار داشت:بهره گیری از حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه، تعاملی بودن و استفاده از مشارکت مخاطبان در برنامه های مختلف ،  معرفی موسسات خیریه و خیرین و نیکوکاران در برنامه ها، انعکاس ویژه جشن گلریزان، مشارکت موثر در جلب کمکهای مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، ارتباط با شبکه های سراسری، پخش زنده مراسم شبهای قدر از شهرستان های مختلف، پخش زنده راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان از تمام شهرستانها و پخش زنده ویژه برنامه سحری از صحن امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان از جمله شاخص ترین برنامه های امسال صداوسیمای مرکز زنجان در این ماه مبارک بود .

وی خاطرنشان کرد:شبکه اشراق با ویژه برنامه های آیدین آی، نسیم سحر، جمع خوانی قرآن در حسینیه اعظم، بچه های مسجد، سی مسجد سی منبر، حافظان وحی، شبهای قدر، روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر همراه مومنان روزه دار بود.

لطیفی ادامه داد:سایر  برنامه های روتین سیما از جمله آلاچیق ،امتداد،جوونی،سیمای ورزش شاپرک، عطر ادینه ، راه روشن ، بیزیم ائللر ، برنامه های تامینی  پخش در کنار ویژه های شبکه اشراق رنگ و بوی ماه عبادت و بندگی را به خود گرفته بودند.

این مسئول بااشاره به برنامه های شبکه استانی صدا افزود:شبکه استانی صدا هم با برنامه ریزی صورت گرفته در ویژه برنامه هایی مانند آی ایشیقیندا، افطارلیق، اوباشدانلیق، شریعت یولی، جزء خوانی قرآن و برنامه های روتین و تامینی مجموعا بمدت 14هزار و600دقیقه همگام با مخاطبان خود بود .

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان تاکید کرد:علاوه بر این رادیو نما با تولید و بازپخش400 اسلاید و معاونت فضای مجازی با انتشار226مورد ویدئو، خبر، پادکست، کلیپ و آلبوم مجموعا بمدت 14هزارو580دقیقه به ماه مبارک رمضان و مناسبت های پیرامون آن پرداختند.

وی افزود:رسانه استاني در مجموع با بهره گیری از تمام توان، نيروها و امكانات خود تلاش کرد تا بتواند لحظات دلنشين همراه با معرفت و معنويت را برای هم استاني هاي عزيز در ماه ضیافت الهی فراهم نماید كه اميد است توانسته باشد موجب افزایش اعتماد و رضايتمندی مخاطبان شود.

ارسال نظرات