حجت الاسلام مرادی تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: تنها راه رسیدن به آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان است که موجب پیشرفت جامعه می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۶۹۳
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲
حجت الاسلام علی مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام خمینی (ره) و تاکید ایشان بر مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان، اظهارداشت: ایستادگی و مقاومت از اندیشه‌های و باور‌های حضرت امام خمینی (ره) در مقابل نظام سلطه و استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی شکل گرفته است، افزود: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته با مقاومت و ایستادگی موفقیت‌های زیادی به دست آورده است.

امام جمعه بیجار با بیان اینکه قطعا مقاومت هزینه دارد، اما هزینه تسلیم هم بیشتر و هم تحقیر آمیزتر است، تصریح کرد: در هر مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی در مقابل زیاده خواهی دشمنان نرمش نشان داده شد، دشمنان نظام آن را یک نوع عقب نشینی تلقی کردند و بر زیاده خواهی خود افزودند.

حجت الاسلام مرادی تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: تنها راه رسیدن به آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان است که موجب پیشرفت جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام سلطه و ایادی استکبار به نوکران حلقه به گوش خود هم وفادار نیستند، عنوان کرد: مذاکره با دشمن طی چند سال گذشته آزمون خوبی بود برای مردم، دولت و همه کسانی که تفکرشان این بود که مذاکره با دشمن می‌تواند مشکلات کشور را حل کند، و دریافتیم که دشمن هیچ گاه قابل اعتماد نیست.
امام جمعه بیجار ادامه داد: بر اساس آیات قرآن کریم افرادی که پرچم باطل بر دوش می‌گیرند و پیوسته با حق مبارزه می‌کنند به هیچ تعهدی پایبند نیستند.

حجت الاسلام مرادی با تاکید بر اینکه مقاومت موجب پیشرفت جامعه می‌شود، بیان داشت: در ماه‌های اخیر آمریکایی‌ها تنها راه رسیدن به اهداف خود را در مذاکره اعلام کرده بودند و برای وحشت افزایی به راه انداختن جنگ را مطرح کردند، اما با مقاومت مردم نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی اضافه کرد: توکل بر قدرت لایزال الهی، کوتاه نیامدن از توانمندی‌های داخلی، مقاومت و ایستادگی تنها راه مقابله با دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات