در بازدید رئیس اداره ارشاد شهر ری با اعضای کانون بسیج رسانه انجام شد
سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اعضای هیأت رئیسه کانون فعالان بسیج رسانه شهرستان ری دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۱۴۶۶۷۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

به گزارش سرویس بسیج رسانه به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در این دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با مهم شمردن حوزه خبر و اطلاع رسانی در عصر کنونی اظهار داشت: جهت دهی افکار عمومی و جلوگیری از انحراف جامعه، مهمترین رسالت رسانه هاست و کانون بسیج رسانه با در اختیار داشتن ظرفیت مناسب و کارآمد می تواند نقش سازنده ای در این میان داشته باشد.

وی افزود: شهرستان ری از نظر فعالیت رسانه ای، دارای ظرفیت بالایی است و خبرنگاران ری با حضور خود در تمامی برنامه ها و انعکاس مسائل و مشکلات، همواره حامی و یاریگر مسئولان بوده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، انتقاد سازنده و دلسوزانه را مهمترین وظیفه رسانه ها داتست و در عین حال افزود: پرهیز از تنش های زیان آفرین و ایجاد فضای آرامش و امید از دیگر مسئولیت های مدیران رسانه هاست.

«مصطفی علی اکبری» مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان ری نیز با بیان فعالیت های رسانه ای این کانون گفت: کانون بسیج رسانه از فعالان عرصه خبری اعم از مدیران، خبرنگاران، مسئولان فنی و تمامی کسانی که به نوعی با این حوزه ارتباط مستقیم دارند، تشکیل شده است.

وی افزود: رصد و پایش مشکلات حوزه های مختلف شهرستان و انعکاس دلسوزانه به مسئولان با رعایت اصول اخلاقی، سرلوحه این کانون است و تاکنون گام های ارزنده ای نیز برداشته شده است.

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان ری، حمایت از خبرنگاران و ایجاد تسهیلات ویژه برای این قشر تاثیرگذار و خدوم را از جمله برنامه های این کانون در گذشته و آینده ذکر کرد.

ارسال نظرات