خبرگزاری بسیج: ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 حادثه ریزش در گودبرداری خیابان دیلمان شمالی را تحت کنترل و مدیریت دارد و اتفاقات لحظه ای این محل تحت رصد نیروهای امدادی و ایمنی است.
کد خبر: ۹۱۴۶۶۷۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛  طبق اعلام ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه؛ پس از وقوع ریزش دیواره گودبرداری یک ساختمان در شهرری و اطلاع از این حادثه، نیروهای امدادی و ایمنی در کمتر از 5 دقیقه در محل حاضر شدند و نسبت به اعمال تمهیدات لازم اقدام کردند.

احسان درویشی رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه این اتفاق در بزرگراه شهید کریمی، ابتدای دیلمان شمالی به وقوع پیوسته است، گفت: این حادثه در ساعت 20 و 20 دقیقه شامگاه 18 خرداد از طریق شبکه بیسیم شهرداری اطلاع رسانی شد و در ساعت 20 و 25 دقیقه عوامل ایمنی و امدادی در محل حاضر شدند.

درویشی به حضور نیروهای آتش نشانی، تیم اجرایی ناحیه 2 شهرداری و پلیس راهور در اولین دقایق وقوع حادثه اشاره کرد و افزود: این ریزش موجب مسدود شدن گذر ورودی از بزرگراه شهید کریمی به دیلمان شمالی شده بود که با حضور به موقع پلیس راهور و تیم اجرایی ناحیه 2 شهرداری این مسئله به موقع مدیریت شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این حادثه تحت کنترل ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 است و در صورت بروز حادثه، تیم های عملیاتی وارد عمل می شوند، گفت: در اولین فرصت بعد از وقوع حادثه، جلسه فوریتی ستاد مدیریت بحران تشکیل و تمهیدات لازم برای مدیریت این اتفاق در نظر گرفته شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 ادامه داد: رعایت موارد ایمنی برای انسداد ورودی خیابان دیلمان شمالی از بزرگراه شهیدکریمی، حضور عوامل پلیس راهور برای مدیریت این انسداد و بروز ترافیک های احتمالی، بازبینی و  ایمن سازی تاسیسات شهری(برق، آب، مخابرات، گاز) ملک، آماده باش اورژانس و هلال احمر برای امدادرسانی احتمالی، رفع خطر ریزش از سوی مالک ملک ظرف مدت 72 ساعت، استقرار عوامل اجرایی شهرداری برای نظارت بر اجرای صحیح رفع خطر ریزش، هماهنگی با سازمان نظام مهندسی از مصوبات جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 است.

 

ارسال نظرات