نماینده تویسرکان در مجلس گفت: حوزه اقتصاد به ویژه معیشت مردم و اشتغال جوانان از مهم‌ترین و با اولویت‌ترین موضوعات امروز کشور ما است.
کد خبر: ۹۱۴۶۶۱۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: حوزه اقتصاد به ویژه معیشت مردم و اشتغال جوانان از مهم ترین و با اولویت‌ترین موضوعات امروز کشور ما است که در فرمایشات مقام معظم رهبری در قالب مواردی همچون نامگذاری سال‌های اخیر و با عناوین اقتصادی و تاکید بر مبارزه با رانت خواری فساد و اشرافی‌گری، مقابله با پرداخت‌های غیر عادلانه و مواردی از این قبیل مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی افزود: جمعی از مردم انقلابی، متدین و شهیدپرور تویسرکان و همچنین امام جمعه محترم و انقلابی شهر تویسرکان در حرکتی انقلابی طوماری را خطاب به نمایندگان مجلس آماده کرده‌اند که پس از امضا آن را تقدیم مجلس می‌کنم.

متن این نامه به شرح زیر است:

ما امت شهیدپرور شهرستان تویسرکان در راستای تامین مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولان نظام در خصوص تحقق عدالت، مبارزه با ظلم و فساد، اشرافی‌گری، برداشتن فاصله طبقاتی، توزیع عادلانه امکانات، ثروت و منابع کشور و سوق دادن آن به سوی مناطق محروم، ایجاد نظام عادلانه، جلوگیری از پرداخت‌های ناعادلانه، نامشروع، نجومی و برگرداندن آن به بیت‌المال خواستار تصویب عاجل طرح‌های مناسب با قید فوریت هستیم.

ارسال نظرات