مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: معامله قرن به‌طور قطع با ایستادگی ملت فلسطین به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندد.
کد خبر: ۹۱۴۶۵۹۹
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده‌سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ارومیه، اظهار کرد: مسلمانان همچنان باید بر سر مواضع خود در مواجهه با فلسطین ایستاده و تا تحقق آرمان فلسطین در این زمینه مصمم باشند چراکه تنها در این صورت معامله قرن با شکست روبه‌رو می‌شود.

وی قدس را نماد مقاومت و پایداری در اقصی نقاط جهان به ویژه جهان اسلام دانست و اضافه کرد: مسلمانان جهان باید بیدار بوده و با هوشیاری برای تحقق آرمان‌های خود تلاش کنند و متوجه این موضوع باشند که اجلاس‌های مختلفی در مکه و منامه با محوریت دست‌نشانده‌های ایادی استکبار جهانی در منطقه برگزار می‌شود، تا بسترهای لازم برای این حرکت شیطانی فراهم شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه برای شکست این معامله سراسر نکبت و خیانت باید مسلمانان با یکدیگر منسجم شوند، اضافه کرد: پس از این رهگذر فرصتی به وجود آمده است، تا ملل مسلمان جهان بار دیگر حمایت خود را از فلسطین و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را اعلام کنند.

سرایی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی نیز همچون گذشته به دلیل برخورداری از روحیه جهاد و سلحشوری که یادگار هشت سال دفاع مقدس است، از ملت مظلوم فلسطین در مقابل این دسیسه، حمایت می‌کنند.

وی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف حمایت کرده و در مواجهه با هرگونه حرکت خصمانه در منطقه روشنگری و آگاه‌سازی خواهد کرد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه با الهام از آموزه‌های حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف حمایت خواهیم کرد، ادامه داد: بنابراین هرگونه مذاکره و سازش در صورتی که منجر به پایمال شدن حقوق ملت فلسطین شود محکوم است.

انتهای پیام

ارسال نظرات