جست‌وجوی ۲ جوان مفقودشده در جنگل‌های گیلان بی‌نتیجه مانده است

معاون امداد و نجات هلال احمر گیلان از مفقود شدن ۲ جوان کوهنورد در منطقه جنگلی چسلی ماسال خبر داد و گفت: جست‌وجوی تیم‌های هلال احمر برای یافتن این افراد تاکنون بدون نتیجه باقی‌مانده است.
کد خبر: ۹۱۴۶۵۹۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سیاوش غلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران در رشت از مفقود شدن ۲ جوان کوهنورد در منطقه جنگلی "چسلی ماسل" خبر داد و اظهار داشت: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر عملیات جست‌وجوی دو جوان ناپدیدشده را از دیروز آغاز کرده‌اند، اما تا این لحظه نتیجه‌ای در این مورد حاصل نشده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه تیم‌های امداد و نجات از ساعت ۲۱ دیشب برای یافتن دو کوهنور گم‌شده وارد عمل شدند ابراز داشت: ظاهراً افراد یاد شده عضو یک تیم کوهنوردی ۴ یا ۵ نفره بوده‌اند که حین گردش در منطقه جنگلی چسلی از همراهی با گروه خود باز مانده‌اند.

غلامی تلاش مستمر نیرو‌های جمعیت هلال احمر برای پیدا کردن ۲ جوان مفقود شده را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: علاوه بر تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر افراد بومی و محلی به همراه سایر ارگان‌های مرتبط نیز در فرآیند جست‌وجوی این دو نفر مشارکت بسیار فعالی می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه عملیات جست‌وجوی ۲ جوان مفقود شده در جنگل‌های ماسال تا پاسی از دیشب همچنان ادامه داشت خاطرنشان کرد: امروز نیز چندین تیم برای ادامه عملیات به گشت‌زنی در مناطق اطراف ادامه می‌دهند و امیدواریم با کمک مردم محلی بتوانیم اثری از مفقودان به دست بیاوریم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان اطلاعاتی نیز در مورد این ۲ جوان کوهنورد از قول فرماندار ماسال ارائه داد و افزود: طبق اطلاعات داده شده این افراد ۲۴ و ۲۸ ساله اهل صومعه‌سرا بوده‌اند که حین گردش در منطقه جنگلی چسلی ماسال از عصر دیروز گم شده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات