نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: بسیاری از کشتی‌های عبوری از خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان معترف هستند که امنیت منطقه توسط ایران تامین می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۵۹۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با ناخدایکم آریا شفقت رودسری، فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با اشاره به سابقه درخشان نیروی دریایی در انقلاب اظهار داشت: حماسه‌های بی‌نظیر نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس و حضور در آب‌های آزاد تحسین برانگیز است.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه فرماندهان نیرو‌های مسلح ستون نیرو‌های پایور و کارکنان هستند خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش در طول دوران انقلاب اسلامی همواره حضور موثری داشته است و رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان فراموش شدنی نیست.

وی به وحدت و همدلی میان کارکنان نیروی دریایی ارتش اشاره و تصریح کرد: نظم در تمام نیرو‌های مسلح کشور وجود دارد، اما نمود آن بین نیروی دریایی قابل توجه است و همین امر سبب موفقیت و پیشرفت این سازمان ارزشمند است.

امام جمعه رشت با اشاره به سفر‌های برون مرزی نیروی دریایی ارتش افزود: سختی کار نیرو‌های نیروی دریایی با توجه به آنکه فعالیت آنان در محدوده‌ای است که تا کیلومتر‌ها آب مشاهده می‌شود قابل لمس بوده و از آنجایی که ممکن است سفر‌های کاری آن‌ها چندین ماه طول بکشد، ارزش کار آنان بسیار زیاد است.

فلاحتی با بیان اینکه سابقه درخشان نیروی دریایی ارتش در طول انقلاب اسلامی محرز است تاکید کرد: بسیاری از کشتی‌های عبوری از خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان معترف هستند که امنیت منطقه توسط ایران تامین می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان حضور مقتدرانه نیروی دریایی سپاه و ارتش را در کشور حائز اهمیت خواند و گفت: نیرو‌های دریایی ارتش و سپاه با همکاری و همدلی یکدیگر و همچنین استفاده از تجارب گذشته در جهت تأمین امنیت کشور تلاش می‌کنند.

وی با تاکید بر ارزش همکاری با نیرو‌های نظامی تصریح کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره مردمی بودند و این ملت همیشه قدردان زحمات این افراد در جهت تامین امنیت کشور هستند.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا نیز در این دیدار با اشاره به حضور جوانان از نقاط مختلف کشور در این مرکز اظهار داشت: رفتار، کردار و گفتار فرماندهان سرمشق کارکنان به‌ویژه پایوران در نیرو‌های مسلح است.

ناخدایکم آریا شفقت رودسری جوانان را افتخار آفرینان کشور در گذشته و آینده دانست و خاطرنشان کرد: نیروی دریایی در حوزه پیشرفت علمی و سیاسی کشور نیز خدمت می‌کند و عملکرد ما تنها به عنوان یک نیروی نظامی محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات