خبرهای داغ:

نقش آموزه‌های دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: با توجه به اهمیت ورود قرآن کریم و آموزه‌های دینی در باور‌ها و رفتار‌های اجتماعی مردم جامعه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه فرهنگ قرآنی باید از فعالان این حوزه حمایت شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۵۵۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در نشست با مدیر مجتمع فرهنگی و هنری مهر و مسئول انجمن قرآن و نهج البلاغه شاهرود به میزبانی این اداره اظهار کرد: با توجه به تاثیرگذاری قرآن کریم و آموزه‌های دینی در زندگی فردی و اجتماعی افراد و اهمیت ترویج آن در بهبود روابط اجتماعی و تقویت بنیان خانواده باید از فعالیت‌های قرآنی حمایت شود.
وی تصریح کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های مختلف با موسسات، انجمن‌ها و مراکز قرآنی می‌تواند در توسعه و ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) نقش بسزایی داشته باشد.
محمد یزدی، مدیر مجتمع فرهنگی و هنری مهر شاهرود ضمن تقدیر از حمایت‌های اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان گفت: برگزاری آیین اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان با عنوان «سی شب سی ویژه برنامه قرآنی» در راستای تجلیل از فعالان قرآنی و ترغیب علاقه‌مندان به فعالیت بیشتر در این حوزه ازجمله برنامه‌های حمایتی از فعالیت‌های قرآنی است.
در ادامه این نشست مسئول انجمن قرآن و نهج البلاغه با اشاره به اینکه این آیین ٢٢ خردادماه ساعت ١٨:٠٠ در تالار بهمن برگزار خواهد شد، افزود: تجلیل از قاریان، برگزیدگان مسابقات و فعالان قرآنی، پخش نماهنگ، اجرای نمایش، دعوت از خانواده شهید و... از جمله برنامه‌هایی است که در این مراسم اجرا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها