مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان خبر داد؛
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از احداث ومرمت 450 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی در شهرستان های این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۶۴۹۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

به گزارش سرویس بسیج سازندگی خبرگزاری بسیج، فرهاد آمندی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه بارندگی های اخیردر استان زنجان به بیش از 1000 واحد مسکونی خسارت وآسیب وارد نمود،اظهار داشت: بر اساس تصمیم گیری های انجام شده قرار شد تا 450 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از ابتدا احداث ،مرمت وبازسازی شوند.

وی اظهار داشت: اولویت ساخت و مرمت منازل توسط گروه‌های جهادی برای افرادی است که تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی بوده و یا اینکه جزو طبقه محروم جامعه باشند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) ادامه داد: با توجه به اینکه منابع دولتی محدود است برای کمک به مردم مناطق سیل زده، طرح جهاد همبستگی برای ساخت منازل مردم سیل زده به اجرا درآمده که نیازمند کمک مردم و خیرین هستیم.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح بسیج سازندگی‌ استان ها شماره حساب‌هایی را برای جمع آوری کمک‌های مردمی اعلام کرده اند تا در صورت جمع آوری مبالغ اهدایی، کمک‌ها به سوی مردم سیل زده هدایت شود.

امندی خاطرنشان کرد: در این طرح هر کاسب یک وسیله منزل را می‌تواند تأمین کند و یا مساجد محله می‌توانند ساخت یک منزل مسکونی در مناطق سیل زده را به عهده بگیرند.

این مسئول افزود: این طرح با همکاری برخی دستگاه های اجرایی نظیر بهزیستی،کمیته امداد وبنیادمسکن استان انجام می پذیرد.

امندی در پایان از برگزاری نشست های هم اندیشی گروه های جهادی در راستای تببین وآموزش جهت اعزام به مناطق سیل زده استان زنجان خبر داد.

 

ارسال نظرات