امام جمعه موقت شهر سنندج با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رکن رکین نظام مقدس جمهوری اسلامی است گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضد داعش و ضد تروریست و خار چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۴۶۴۸۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  ماموستا سید احسن حسینی صبح امروز و در اجلاسیه شهدای شهر سنندج که با حضور سردار غیب پرور در سالن امام خمینی سنندج برگزار شد، با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رکن رکین نظام مقدس جمهوری اسلامی است اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضد داعش و ضد تروریست و خار چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران دارای خصلت‌های حسنه است که رمز موفقیت سپاه پاسداران را رقم زده است و این سرداران رشید متعهد به اخلاق و نهضت حسینی هستند و این رمز موفقیت سپاهیان دلسوز و مردم داری است که در قلب مردم و در بطن مردم قرار دارند.

امام جمعه موقت شهر سنندج خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسلح به تقوای قرآنی هستند یعنی در خط و مشی و مسیر خدا حرکت می‌کنند و این بهترین رمز موفقیت هر مسلمانی است و تا زمانی که شما عزیزان بر این اصل استوار هستید سربلند هستید و به ملت ایران اسلامی آسیبی نمی‌رسد.

وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما مردم استان کردستان برای شما و برای این امنیت پایدار و این معیشت پایدار شهادت می‌دهیم و همیشه قدردان آن هستیم.

ماموستا حسینی با اشاره به مقام و جایگاه شهدا بیان داشت: شهدا به خدا نزدیک هستند و در قلب مسلمانان جای دارند و در کنار ائمه اطهار و در کنار شهدای بزرگ کربلا و جنگ احد قرار دارند.

وی افزود: شهدای ما هم به خدا و هم به مردم نزدیک هستند و در بهشت الهی از انواع نعمت‌های الهی بهره‌مند هستند.

ماموستا حسینی ادامه داد: اما هر یک از عوامل جنایتکاری که جوانان ما و عزیزان ما را در این سرزمین که سرزمین علم و عرفان و علما بوده است به شهادت رسانیده اند، از خداوند دور و از مردم دور می‌باشند و مردم از انان متنفر بوده و هستند.

وی با اشاره به لزوم توجه مسئولین به مردم افزود: مسئولین باید تلاش کنند تا در خصوص معیشت مردم و آسایش مردم قدم بردارند و هر چه توان دارند در جهت کمک به مردم قدم بردارند.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات