شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران با صدور نامه‌‌ ای خطاب به دادستان مازندران، خواستار برخورد قانونی بدون ملاحظه با عوامل اتفاقات اخیر سد لفور شد.
کد خبر: ۹۱۴۶۴۷۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،چند روزی است تصاویر مبتذلی از برخی گردشگرنماها در سد لفور سوادکوه شمالی در رسانه‌های مجازی دست به دست می‌شود؛ در این راستا شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران با صدور نامه‌‌های جداگانه‌ای خطاب به دادستان  و نیز امام جمعه این استان اعلام موضع کرد.

در قسمتی از متن نامه نوشته شده به دادستانی مازندران آمده است:
قشر دانشجو بنا به رسالتی که در قبال رویدادهای فرهنگی و اجتماعی اطراف خود دارد، ضمن تشکر از مسئولینی که از ابتدای انتشار این بی بندوباری به مساله ورود کرده اند، از حضرتعالی درخواست دارد در اسرع وقت با قاطعیت هر چه تمام تر رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با متخلفین برخورد قانونی بدون ملاحظه به عمل آورید.
 
/
 
در نامه‌ی دیگر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران به حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه شهرستان بابل آمده است: با توجه به شرایط و اتفاقات رخ داده اخیر در سطح کشور علی الخصوص بی بندوباری و ابتذال در سد لفور، ضمن تقدیر از مواضع انقلابی حضرتعالی، خواهشمند است نسبت به برگزاری جلسه هم اندیشی با شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مازندران همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورید.
 

/

ارسال نظرات
پر بیننده ها