خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس خبر داد:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس گفت: موکب دارن اربعین حسینی استان فارس که متقاضی برپایی موکب در داخل کشور و در خاک عراق هستند باید مجوز موکب‌داری خود را از ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس بگیرند.
کد خبر: ۹۱۴۶۳۸۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس گفت: موكب دارن اربعین حسینی استان فارس که متقاضی برپایی موکب در داخل كشور و در خاک عراق هستند باید مجوز موكب‌داری خود را از ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس بگیرند.

وی گفت: متقاضیان ثبت‌نام راه اندازی موکب ابتدا باید به سایت www.mokeb.org مراجعه کنند و ثبت‌نام اولیه انجام دهند و با پرینت گرفتن از اطلاع ثبت شده به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات مراجعه كنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس افزود: مدیر اجرایی موکب ها برای تایید ثبت نام اولیه،در شهرستان‌ها استان به جز شیراز باید به ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر و محل اسكان خود برساند و سپس برای ادامه مراحل قانونی ثبت درخواست به دفتر مرکزی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس در شیراز مراجعه کنند.

وی گفت: ستاد استان فارس بعد از ثبت‌نام و بررسی‌ها و تائید های لازم در کمسیون های مورد نظر، در صورت کسب همه شرایط مجوز موكب‌داری را به متقاضیان اعطا می کند.

اسکندر قاسمی افزود: پارسال ۴۰ موكب در ایام اربعین از استان فارس در مسیر راهپیمایی اربعین و همچنین شهرهای نجف، كربلا، سامرا و كاظمین برپا شد و پیش‌بینی می‌كنیم امسال تعداد موكب‌های استان فارس بیشتر از پارسال باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها