خبرهای داغ:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت مادر سردار شهید مصدق طاهری ، فرمانده سابق سپاه خرمشهر را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۴۶۳۴۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مرکز خوزستان ،سرلشکر پاسدار محسن رضایی در این پیام آورده است : صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست. پیام تسلیت محسن رضایی به مناسبت درگذشت مادرسردار شهید طاهری

وی در این پیام ضمن تسلیت درگذشت حاجیه خانم کوکب طیبی ، مادر سردار شهید مصدق طاهری ، فرمانده دلاور سپاه خرمشهر در دوران دفاع مقدس افزوده است : از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام کرده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان هم گفت : حاجیه خانم کوکب طیبی ،مادر سردار شهید مصدق طاهری هفته گذشته به علت کهولت سن دارفانی را وداع گفت.

عبدالرضا فرجیان افزود : مراسم بزرگداشت این مادر گرانقدر فردا از ساعت 17 تا 19 در مسجد امام علی (ع) زیتون کارمندی برگزار می شود.

سردار شهید مصدق طاهری ، فرمانده سپاه خرمشهر در دوران دفاع مقدس در سال 1333 متولد و در 18 بهمن ماه سال 1365 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها