خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان پای دردِدل مردم منطقه کوی مدرس؛

همراه با مسئولان در منطقه حاضر می‌شویم

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در نماز جمعه این هفته پای دردِدل مردم منطقه کوی مدرس یا خروسیه و گله‌مندی آنها از مشکلات این منطقه نشست و قول داد تا در هفته جاری همراه با تعدادی از مسئولان میان مردم حاضر شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۳۴۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در اقدامی ابتکاری هر هفته بعد از نماز جمعه میان مردم نمازگزار حاضر شده و پای درددل آنها می‌نشیند.

امام جمعه اهواز که چند هفته از انتصاب او از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌گذرد در جهت حذف شکاف‌های ایجادشده بین مردم و مسئولان در مناسبت‌های مختلف و به‌بهانه‌های گوناگون میان مردم به‌ویژه غیربرخوردارها رفته، به درددل آنها گوش کرده و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

موسوی‌فرد توجه به محرومان را از جمله نکات مورد اهتمام رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب معرفی می‌کند و در همین راستا بازدید و حضور میان مردم و نشستن پای درددلشان را در دستور کار خود قرار داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در نماز جمعه این هفته پای درددل مردم منطقه کوی مدرس یا خروسیه و گله‌مندی آنها از مشکلات این منطقه نشست و قول داد تا در هفته جاری همراه با تعدادی از مسئولان میان مردم حاضر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار