خبرهای داغ:
با حضور اقشار مختلف مردم از خانواده شهید مهدی طهماسبی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۴۶۳۴۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم از خانواده شهید مهدی طهماسبی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان تجلیل شد.

در این برنامه فضایی آکنده از عطر و بوی شهادت برگزار شد، جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای دولتی مسجدسلیمان نیز حضور داشتند.

در آئین تجلیل از شهید مهدی طهماسبی از شهدای مدافع حرم خوزستان جمعی از طلاب و روحانیون مسجدسلیمان نیز حضور یافتند و یاد این شهید را گرامی داشتند.

شهید مهدی طهماسبی فرزند عبدالکریم در تاریخ 14 آبان ماه سال 1362 دیده به جهان گشود و به عنوان نخستین فرزند شادی را برای خانواده خود به ارمغان آورد.

این شهید تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان خود را پشت سر نهاد و در سال 1385 ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک فرزند 6 ساله به نام امیرمحمد و یک نوزاد 10 ماهه به نام حسین است.

این دلیرمرد خوزستانی چند سالی است که به همراه خانواده در شهر مقدس قم ساکن شده‌اند و از این شهر نیز برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به سوریه اعزام شد.

سرانجام این سرباز جان برکف در روز یکشنبه 16 خردادماه 1395 مقارن با 29 شعبان المعظم سال 1437 هجری قمری در حلب سوریه شربت شهادت نوشید و نام خود را در دفتر شهدای مدافع حرم به ثبت رساند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها