نماینده ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در بازدید از شعب نمایندگی حوزه مهدیه بر لزوم ایجاد زمینه‌های دانش سیاسی و بازگویی کلیات کار برای عموم مردم در استانه انتخابات مجلس در پایگا‌های مقاومت بسیج تاکید نمود.
کد خبر: ۹۱۴۶۳۲۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، شعب نمایندگی ناحیه مرکزی یزد از حوزه مقاومت بسیج مهدیه بازدید نمود.
حجت الاسلام "پوربابایی" در ابتدای این بازدید با اشاره به اهمیت شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان، ذوب شدن گوشت‌های حرام، نزدیک شدن به رحمت خداوند، از بین رفتن لغزش پدر انسان‌ها حضرت ادم، اسان نمودن سکرات مرگ، امان بودن از تشنگی و گرسنگی روز قیامت، بهره بردن از میوه‌های بهشتی و برائت از دوزخ را از فواید روزه برشمرد.
وی در ادامه ضمن بیان اهمیت تعیین ناظرین پایگاهاو صدور احکام انها، بر نظارت بر حلقه‌های صالحین و کلیه برنامه‌های اجرایی پایگاه‌ها اعم از اردو‌های جهادی، امربه معروف و... و ارتباط وتعامل با فرمانده و اعضای شورا‌ی پایگاه جهت اگاهی از مشکلات و نواقص، هم افزایی و نیاز سنجی پایگا‌ها تاکید نمود.
نماینده، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس، بر ایجاد زمینه‌های دانش سیاسی و بازگویی کلیات کار برای عموم مردم به منظور براورده شدن اهداف انقلاب و رهبر معظم ان تاکید نمود.
وی با تصریح اینکه نیاز سنجی مهمتر از مسایل داخلی است، بر بیان مطالب مفید و متناسب با نیاز متربیان در حلقه‌های صالحین جهت به چالش کشیدن متربیان حلقه‌های صالحین با روش چهره به چهره سفارش نمود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات