مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: استان همدان ظرفیت‌های انسانی زیادی دارد و امید است به مدد شهید «همدانی» كه مسیرش، مسیر تمدن‌سازی بود این مسیر را حفظ کرده و با این سرمایه‌های عظیم در استان با كمك هم این مسیر پرافتخار را پیش ببریم.
کد خبر: ۹۱۴۶۲۷۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴

مسیر شهید «همدانی» تمدن‌سازی بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدهادی نظیری امروز در گردهمایی هم اندیشی جبهه فرهنگی انقلاب و تكریم و معارفه مدیركل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: باید اراده خود را در مسیر اراده الهی تعریف كنیم و تلاش ما در مسیر تحقق اهداف خداوند متعال در زمین باشد كه چیزی جز تحقق در دین در بستر عالم نیست.

وی گفت: استان همدان ظرفیت‌های انسانی زیادی دارد و امید است به مدد شهید «همدانی» كه مسیرش، مسیر تمدن‌سازی بود این مسیر را حفظ کرده و با این سرمایه‌های عظیم در استان با كمك هم این مسیر پرافتخار را پیش ببریم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان ابراز داشت: اگر ما زیاد كار می‌كنیم اما كمتر به نتیجه می‌رسیم به این دلیل است كه حركت خود را به سوی نظام تربیتی خدا تعریف نمی‌كنیم.

وی خاطرنشان كرد: ما باید برنامه‌ریزی‌های فرهنگی کنیم  و این برنامه‌ریزی‌ها براساس الگوهایی باشد كه خداوند متعال برای یاری ما نهاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات