نماینده شاهرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج»:

طرح جهاد همبستگی نشان از، درصحنه بودن نیروهای بسیجی است

سید حسن حسینی در خصوص حضور نیروهای بسیج در مناطق سیل زده نیز گفت: اگر حضور نیروهای مسلح با پشتوانه بسیج مردمی شکل نمی گرفت امکان نداشت این همه خسارت رفع و رجوع شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۲۲۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰

سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص طرح جهاد همبستگی ملی که اخیرا توسط سازمان بسیج مستضعفین در حال اجرایی شدن در مناطق سیل زده است و رسالت ساخت 20000 هزار پروژه عمرانی را بر عهده دارد خاطرنشان کرد: اتفاقات زیادی در کشور افتاده که نیاز به همبستگی و همراهی عموم مردم دارد، حال چه قبل از جنگ و چه الان که ما درگیر جنگ اقتصادی هستیم به خصوص شرایط در این چند سال اخیر بحرانی بوده است.

وی در ادامه افزود: حوادث غیر مترقبه اعم از زلزله بم و کرمانشاه و سیل اخیر شب عید مزید بر علت شده است که در شرایط سخت اقتصادی مردم بیش از حد در تنگنا قرار گیرند، حال اگر ما می خواستیم منتظر صرفا حمایت دولت و دولتها باشیم  این رویداد به زودی به  ثمر نمی نشست.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: طبیعتاً در همه جوامع باید جریانی باشد که از جان دل در اینگونه اتفاقات و حوادث در کنار مردم حضور فعال پیدا کنند  که نمونه شاخص آن همواره حضور بسیج مردمی بوده است.

سید حسن حسینی در خصوص حضور نیروهای بسیج در مناطق سیل زده نیز گفت: اگر حضور نیروهای مسلح با پشتوانه بسیج مردمی شکل نمی گرفت امکان نداشت این همه خسارت رفع شود، کمک های مردمی حتی از فراتر از مرزها  به داخل کشورانجام شد که این نشان از همت شبکه بسیج در این عرصه بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار